Giro 2006!
ik stond ook versteld van de frisheid die Basso na de wedstrijd tentoon spreidt. Hopelijk hebben oude krijger Simoni en Cunego nog iets in petto, het is nog bijna 2 weken ... maar ik hoop ook dat Basso in de tour nog zo goed is.
Motta
Motta
Motta
Het doet enorm deugd een hard werkende trainingspartner op die plaats te zien in de Giro! Dik verdiend, Tomas Vaitkus!
Toen ik hem zag aanzetten, dacht ik dat ie verloren was... véél te vroeg. Maar hij hield indrukwekkend stand. Ik begreep Bettini's zegegebaar ook niet echt, want zag meteen dat Tomas eerste was; Bettini is een beetje een karikatuur van zichzelf aan 't worden?
Toen ik hem zag aanzetten, dacht ik dat ie verloren was... véél te vroeg. Maar hij hield indrukwekkend stand. Ik begreep Bettini's zegegebaar ook niet echt, want zag meteen dat Tomas eerste was; Bettini is een beetje een karikatuur van zichzelf aan 't worden?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
@Casran:
Please check mail.
Please check mail.
Trek Madone 5.9 Aero, Tune Olympic Gold, Dura Ace enzovoort......en Shamalletjes
Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 15 Mei 2006...
Ik begreep Bettini's zegegebaar ook niet echt, want zag meteen dat Tomas eerste was; Bettini is een beetje een karikatuur van zichzelf aan 't worden?
Is toch onbegrijpelijk dat Bettini denkt dat ie gewonnen heeft. Hij staat nota bene niet eens op de finishfoto.
Ik begreep Bettini's zegegebaar ook niet echt, want zag meteen dat Tomas eerste was; Bettini is een beetje een karikatuur van zichzelf aan 't worden?
Is toch onbegrijpelijk dat Bettini denkt dat ie gewonnen heeft. Hij staat nota bene niet eens op de finishfoto.
zondag wel gekeken naar de zeer nette overwinning van Basso...
hij deed iedereen stilstaan op de laatste klim naar de finish, Cunego, Savoldeli, Da luca niemand had echt de kracht om mee te kunnen....
maar heelaas kan ik deze week niet kijken naar de Giro vanwege late dienst
dus moet ik het hebben van het forum, en teletekst.....
hij deed iedereen stilstaan op de laatste klim naar de finish, Cunego, Savoldeli, Da luca niemand had echt de kracht om mee te kunnen....
<b>"Io non puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
Quoten: Origineel geplaatst door de bolle op 16 Mei 2006
Er is elke dag een wedstrijdverslag en laatste kilometer te vinden op
www.sporza.be
zo volg ik het ook , want ik heb geeneens een teevee!
www.sporza.be
Quoten: Origineel geplaatst door motta op 15 Mei 2006
ik stond ook versteld van de frisheid die Basso na de wedstrijd tentoon spreidt. Hopelijk hebben oude krijger Simoni en Cunego nog iets in petto, het is nog bijna 2 weken ... maar ik hoop ook dat Basso in de tour nog zo goed is.
Motta
Jl. Zaterdag geweldig genoten van het koppel Mark Uytterhoeven en Renaat Schotte oa. over de term "Oude Krijger". Prachtig, de reden dat ik liever naar Sporza kijk.
Motta
Jl. Zaterdag geweldig genoten van het koppel Mark Uytterhoeven en Renaat Schotte oa. over de term "Oude Krijger". Prachtig, de reden dat ik liever naar Sporza kijk.
Quoten: Origineel geplaatst door delirium op 16 Mei 2006
www.sporza.be
super zeg....
bedankt, ik wil graag naar de belg kijken, maar heelaas ik heb schotel en GEEN Belgie...
dus moet ik Eurosport op zijn engels kijken
www.sporza.be
super zeg....
bedankt, ik wil graag naar de belg kijken, maar heelaas ik heb schotel en GEEN Belgie...
dus moet ik Eurosport op zijn engels kijken
<b>"Io non puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
Quote: Zaterdag geweldig genoten van het koppel Mark Uytterhoeven en Renaat Schotte oa. over de term "Oude Krijger". Prachtig, de reden dat ik liever naar Sporza kijk.
Ben geen onvoorwaardelijke Sporza-fan, maar Uytterhoeven vind ik in elk geval wel véél genietbaarder dan Michel Wuyts en Hans Declercq; ook Renaat Schotte valt wel mee als hij zich op de vlakte houdt: al met al het beste VRT-commentaarduo sinds lang!
Maar dat ze jongens van mijn leeftijd (Peet, Zabel, Simoni, Garzelli,...) steeds weer afdoen als oude knarren vind ik natuurlijk minder leuk!
Ben geen onvoorwaardelijke Sporza-fan, maar Uytterhoeven vind ik in elk geval wel véél genietbaarder dan Michel Wuyts en Hans Declercq; ook Renaat Schotte valt wel mee als hij zich op de vlakte houdt: al met al het beste VRT-commentaarduo sinds lang!
Maar dat ze jongens van mijn leeftijd (Peet, Zabel, Simoni, Garzelli,...) steeds weer afdoen als oude knarren vind ik natuurlijk minder leuk!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Quoten: Origineel geplaatst door Dario op 16 Mei 2006
Ben geen onvoorwaardelijke Sporza-fan, maar Uytterhoeven vind ik in elk geval wel véél genietbaarder dan Michel Wuyts en Hans Declercq; ook Renaat Schotte valt wel mee als hij zich op de vlakte houdt: al met al het beste VRT-commentaarduo sinds lang!Maar dat ze jongens van mijn leeftijd (Peet, Zabel, Simoni, Garzelli,...) steeds weer afdoen als oude knarren vind ik natuurlijk minder leuk!
Het ging juist over die term, Uytterhoeven viel Schotte erop aan dat hij te pas en te onpas die term oude krijger liet vallen, iets in de geest van:
( beeld van het peloton ):
U: "Jij gaat binnen nu en 45 seconden de term oude krijger laten vallen"
S: "......( Brushegin schuift in beeld) awel, een oude krijger"
U: "Voila"
etc etc. Erg gelachen. Ga zo door heren !
Ben geen onvoorwaardelijke Sporza-fan, maar Uytterhoeven vind ik in elk geval wel véél genietbaarder dan Michel Wuyts en Hans Declercq; ook Renaat Schotte valt wel mee als hij zich op de vlakte houdt: al met al het beste VRT-commentaarduo sinds lang!Maar dat ze jongens van mijn leeftijd (Peet, Zabel, Simoni, Garzelli,...) steeds weer afdoen als oude knarren vind ik natuurlijk minder leuk!
Het ging juist over die term, Uytterhoeven viel Schotte erop aan dat hij te pas en te onpas die term oude krijger liet vallen, iets in de geest van:
( beeld van het peloton ):
U: "Jij gaat binnen nu en 45 seconden de term oude krijger laten vallen"
S: "......( Brushegin schuift in beeld) awel, een oude krijger"
U: "Voila"
etc etc. Erg gelachen. Ga zo door heren !
-
- Forum-lid
Ik vermaak me kostelijk met Mark en Renaat, is een komisch duo, maar ik mis wel wat wedstrijd- en rennerkennis die men bij Hans en Michel meer had, vooral Hans herkende iedereen zeer snel en had de wedstrijdsituatie snel door.
-
- Forum-lid
Marc Uitterhoeve, een verademing, wat is die man grappig!!
Dat stuk met die kluizenaars, subliem. De heren Dijkstra en Ducrot mogen wel bij Marc in de leer.
Over Van Huffel gesproken, wat denk je van Eltink?
Dat stuk met die kluizenaars, subliem. De heren Dijkstra en Ducrot mogen wel bij Marc in de leer.
Over Van Huffel gesproken, wat denk je van Eltink?
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>