Ik rij al paar jaar met een Antares en nooit geen problemen gehad ! Het merk mag dan wel wat min " flashy" lijken als trek ed maar ik rij even vlug als ploegmaten die met een trek madone rijden. Ik heb ondertussen een update gedaan van sram force naar ultegra 8000 en andere wieltjes Speed Alu hoge velg .
Thompson topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Rij jij met een meisjesfiets?????
(Aldus Fons )
(Aldus Fons )
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ok, sorry. Was iets te snel bijdehand
Less is bore
Dat wordt een schoontje
En nu staat ie er zo bij.
Specs:
Frame Thompson Falcon (M) in pearl white silver en candy black metallic.
Dura Ace Di2 12-speed (50/34), Garmin RS100 pedalen, Fizik Antares R1 zadel, TRC FFC050 wielen met ratchet en Schwalbe One banden.
Laat het goede weer maar komen!
Specs:
Frame Thompson Falcon (M) in pearl white silver en candy black metallic.
Dura Ace Di2 12-speed (50/34), Garmin RS100 pedalen, Fizik Antares R1 zadel, TRC FFC050 wielen met ratchet en Schwalbe One banden.
Laat het goede weer maar komen!
- thestudent
- Forum-lid HC
Nog net voor nieuwjaar een nieuwe fiets . Hoort daar niet kneiter groot thompson op te staan trouwens? Ik vind hem zo in ieder geval wel mooier.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ja, normaal wel. Maar ze spuiten het frame zoals de klant het wil. Dat stukje zwart op de zitbuis is ook iets extra's dat ik gevraagd had.thestudent schreef: ↑30 dec 2021 12:47 Nog net voor nieuwjaar een nieuwe fiets . Hoort daar niet kneiter groot thompson op te staan trouwens? Ik vind hem zo in ieder geval wel mooier.