Voorkeursdatum forum toertocht
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 14 April 2006
Route: Omgeving posbankStartplaats: Station EdeDatum: 2e pinksterdagTijd:9.30 uurGids: Fast4ward en/of Amclassic-fan
TrudieWesleySwindPonsteen + brMarky (bij droog weer)
Is het "Ede Centraal", want er is ook een Ede/Wageningen...?
Route: Omgeving posbankStartplaats: Station EdeDatum: 2e pinksterdagTijd:9.30 uurGids: Fast4ward en/of Amclassic-fan
TrudieWesleySwindPonsteen + brMarky (bij droog weer)
Is het "Ede Centraal", want er is ook een Ede/Wageningen...?
koelie joelie!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 16 April 2006
Zoals ik het nu zie , kun je beter Stationsplein nemen dan Stationsweg. Dan wordt je beter richting het Station gedirigeerd !!
Klopt, het stationsplein zag ik ook staan op de NS pagina, maar mijn routeplanner gaf alleen de Stationsweg aan, daarom heb ik Stationsweg aangegeven. Maar ik begrijp dat jou routeplanner wel het Stationplein in Ede kent?
Als ie gaar is kom ik terug
Quote: Origineel geplaatst door swind op 16 April 2006
Klopt, het stationsplein zag ik ook staan op de NS pagina, maar mijn routeplanner gaf alleen de Stationsweg aan, daarom heb ik Stationsweg aangegeven. Maar ik begrijp dat jou routeplanner wel het Stationplein in Ede kent?
ViaMichelin
en ook met MAP 24
ViaMichelin
en ook met MAP 24
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.