Pagina 7 van 147

Kuota-site

Geplaatst: 29 aug 2006 13:08
door vinokourov
nog even wachten dus met m'n kuota..
zal de prijs ook veranderen? en wat betreft de verandering van de carbonstructuur, zal deze dan beter zijn? steviger? stijver? ...

Kuota-site

Geplaatst: 29 aug 2006 13:47
door gilvaneyck
Die foto van die kalibur met gewoon stuur doet me aan iets denken:
Is het eigenlijk mogenlijk daar ook gewone races mee te rijden? dan bedoel ik que stijfheid enzo.
Zie hoe schoon dat dat is

Kuota-site

Geplaatst: 29 aug 2006 13:57
door casran
Quoten: Origineel geplaatst door gilvaneyck op 29 Augustus 2006

Die foto van die kalibur met gewoon stuur doet me aan iets denken:
Is het eigenlijk mogenlijk daar ook gewone races mee te rijden? dan bedoel ik que stijfheid enzo.
Zie hoe schoon dat dat is


Is perfect mogelijk, en ik heb er al gezien die dat zo doen. De Kalibur is nog een pakje stijver dan de gewone wegfietsen: het is tenslotte een tijdritframe! Je moet er enkel mee rekening houden dat deze fiets als tijdritfiets gebouwd is, met de bedoeling om vooraan heel diep te gaan zitten.Als je een perfecte combinatie tijdrit-wegrit zoekt, dan kan je beter voor de K-Factor gaan die ideaal is voor duatleten of tri/duatleten in stayer wedstrijden, of als ombouwframe.
 

Kuota-site

Geplaatst: 29 aug 2006 15:42
door hagalicious
ff offtopic,
Casran je hebt mail als het goed is (ik twijfel of me hotmail mijn bericht wel verstuurd heb vandaar dit bericht)

Kuota-site

Geplaatst: 29 aug 2006 16:48
door casran
Quoten: Origineel geplaatst door Hagalicious op 29 Augustus 2006

ff offtopic,
Casran je hebt mail als het goed is (ik twijfel of me hotmail mijn bericht wel verstuurd heb vandaar dit bericht)


Niets gekregen van jou... probeer het nog 'ns opnieuw. En weet wel dat ik vanaf vanavond laat tem. zondag geen mails lees (wegens verblijf in Friedrichshafen - Eurobike).
 

Kuota-site

Geplaatst: 29 aug 2006 21:59
door youri
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 29 Augustus 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Hagalicious op 29 Augustus 2006

ff offtopic,
Casran je hebt mail als het goed is (ik twijfel of me hotmail mijn bericht wel verstuurd heb vandaar dit bericht)



Niets gekregen van jou... probeer het nog 'ns opnieuw. En weet wel dat ik vanaf vanavond laat tem. zondag geen mails lees (wegens verblijf in Friedrichshafen - Eurobike).
 

En laat je volgende week eens gaan met het plaatsen van foto's van het Kuota gamma 2007

Kuota-site

Geplaatst: 29 aug 2006 23:19
door casran
Quoten: Origineel geplaatst door youri op 29 Augustus 2006

En laat je volgende week eens gaan met het plaatsen van foto's van het Kuota gamma 2007

No worries. Een buitenlandse vriend stuurt me per express een geheugenkaartje van 2GB voor mijn Sony Cybershot naar mijn hotel in Friedrichshafen; kan ik elke avond uploaden naar m'n laptop, dus met 2GB/dag kan ik al ver komen!

Kuota-site

Geplaatst: 30 aug 2006 13:54
door t.trapper
Ben héél benieuwd naar de nieuwe stuur- en stuurpen combinatie, evt. ook naar mogelijke geometrie-keuzes bij de Viking.

Kuota-site

Geplaatst: 04 sep 2006 19:26
door truit
Ja, prachtige fiets die Khan helaas heb ik wat problemen met mijn frame!

Kuota-site

Geplaatst: 04 sep 2006 21:00
door youri
Problemen zoals???
De nieuwe Kuota's ( Kebel - Kom) vind ik ook wel knap.
We weten wel nog niet waar ze geplaatst worden ( gewicht/prijsklass), misschien kan Casran even helpen????

Kuota-site

Geplaatst: 04 sep 2006 21:39
door fluffster
Gewichten in de maat M:
Kuota Kom: 895 gr
Kuota Kebel: 1130 gr
Vooral de Kom sprak me erg aan, o.a. door het gebruik van nanotechnologie. Ik hoop dat Casran al iets kan zeggen aan welke prijs dit frame zal aangeboden worden.

Kuota-site

Geplaatst: 05 sep 2006 00:00
door casran
Quoten: Origineel geplaatst door fluffster op 04 September 2006

Gewichten in de maat M:
Kuota Kom: 895 gr
Kuota Kebel: 1130 gr
Vooral de Kom sprak me erg aan, o.a. door het gebruik van nanotechnologie. Ik hoop dat Casran al iets kan zeggen aan welke prijs dit frame zal aangeboden worden.


De gewichten van de KOM en Kebel zijn respectievelijk vanaf 850 en 1100gr! Hier bespreek ik het frame met oa "spaniardclimber" van Weight Weenies (l), een testrijder van een Spaanse fietsmagazine:

Over prijszetting is nog niets definitief vastgelegd. Het spreekt voor zich dat de KOM het duurste model wordt. Met de Kebel is de technologie van de KOM en Kredo gebracht naar een frame dat op een prijsniveau van de vroegere Kharma zal zitten; oriënteer je dus op de prijs van de 2006 gekleurde Kharma. We moeten, zowel internationaal als in de Benelux, de prijzen nog vastleggen... in oktober geef ik hierover uitsluitsel.
Tot op Expo-Velo of Bikemotion,
PieterKuota Benelux