Alles over vakanties op én met de fiets

Steven Rooks Classic

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 jan 2007 01:09

oeps, ik dacht dat ik in een Marmotte topic zat
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

waterman
Forum-lid

waterman 22 jan 2007 09:08

zow, heb me net ingeschreven voor de 150km. En nu maar zorgen dat ik goed voorbereid ben.

jandoedel
Forum-lid

jandoedel 18 apr 2007 22:26

Vorig jaar heb ik de eerste keer een toertocht gereden (100km LM). SRC is volgens de site een cyclo-toeristische tocht met tijdregistratie. Is de SRC dan net zo iets als de AGR, maar dan kleinschaliger? En rijd je alleen of in groepen?
Het lijkt me leuk om de SRC te rijden, maar het moet wel leuk blijven.

mgeelen
Forum-lid

mgeelen 25 apr 2007 12:26

Ga dit jaar de 100 km fietsen. Onderweg worden we aangemoedigd door 2 charmante dames. Echter, een dame en de weg zoeken is nogal een probleem.
Daar hebben ze een mooi apparaat voor uitgevonden, het navigatie systeem. Hiervoor heb ik echter wel adressen nodig!
Weet iemand de adressen van * De klim 'Bouxhmont'* De klim 'Les Forges'* De klim 'Blegny'
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen, zodat ik goed kan plannen waar ze wanneer moeten staan

dikke
Forum-lid

dikke 08 mei 2007 19:03

Quoten: Origineel geplaatst door jandoedel op 18 April 2007

Vorig jaar heb ik de eerste keer een toertocht gereden (100km LM). SRC is volgens de site een cyclo-toeristische tocht met tijdregistratie. Is de SRC dan net zo iets als de AGR, maar dan kleinschaliger? En rijd je alleen of in groepen?Het lijkt me leuk om de SRC te rijden, maar het moet wel leuk blijven.

Tot nu toe alle versies van de SRC meegereden. Is inderdaad kleinschaliger en met tijdsregistratie.  Start bij het MECC in Maastricht, voldoende parkeerplaatsen, groot terrein zodat niemand er last van heeft. Zowel totaal tijd registratie als ook een tijdsregistratie van de redoute en de forges. Leuk om te vergelijken met andere jaren.  Gezamelijke start (indien je dit wilt) om 8.30 uur. Je kunt zeker met een groepje meerijden. Gedurende de rit wordt het lint dunner.... Verzorging is goed. Vorig jaar was het erg slecht weer echter toch bijzonder gezellig. De 100 heb ik nog niet gereden dus ik weet niet goed welke route mooier is. Kortom, wat mij betreft een echte aanrader, sowiezo een mooie voorbereiding op Tilff- Bastogne- Tilff.

Sportieve groet,

Thom
Al is je fiets nog zo duur, trappen moet je nog steeds zelf....

sjezer
Forum-lid

sjezer 08 mei 2007 22:47

Quoten: Origineel geplaatst door mgeelen op 25 April 2007

Ga dit jaar de 100 km fietsen. Onderweg worden we aangemoedigd door 2 charmante dames. Echter, een dame en de weg zoeken is nogal een probleem.
Daar hebben ze een mooi apparaat voor uitgevonden, het navigatie systeem. Hiervoor heb ik echter wel adressen nodig!
Weet iemand de adressen van * De klim 'Bouxhmont'* De klim 'Les Forges'* De klim 'Blegny'
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen, zodat ik goed kan plannen waar ze wanneer moeten staan

Bij inschrijven krijg je ook papieren voor parcoursvolgers. Met adressen. Dat moet goed komen.

mgeelen
Forum-lid

mgeelen 14 mei 2007 12:28

@ Sjezer:
Heb van de organisatie het parcour al gekregen.
Afgelopen zaterdag met de auto gereden, en zag er mooi, maar behoorlijk pittig uit. Zeker gezien het slechte wegdek!
Komt helemaal goed! Tot donderdag!

jandoedel
Forum-lid

jandoedel 14 mei 2007 17:28

Quoten: Origineel geplaatst door mgeelen op 14 Mei 2007

Heb van de organisatie het parcour al gekregen.

Wordt dat thuisgestuurd? Ik heb nog niets gezien, behalve een mail die ik meteen na de inschrijving heb ontvangen.

mgeelen
Forum-lid

mgeelen 15 mei 2007 12:21

Nee, ik heb de organisatie gemaild.Zij hebben mij deze versie al digitaal opgestuurd.

jandoedel
Forum-lid

jandoedel 15 mei 2007 23:49

Quote: Origineel geplaatst door mgeelen op 15 Mei 2007
Nee, ik heb de organisatie gemaild.
Zij hebben mij deze versie al digitaal opgestuurd.

Zou je me die digitale versie willen mailen?

mgeelen
Forum-lid

mgeelen 16 mei 2007 17:36

Hoi Jan,
Ik heb hem gemaild!
Groet Marcel

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 16 mei 2007 19:27

Quoten: Origineel geplaatst door mgeelen op 25 April 2007

Bouxhmont ligt in de buurt BatticeThier Les Forges ligt bij het plaatsje Les ForgesBlegny is ook de naam van de plaats.
Niet te missen dus, als je daar met de auto naar toe rijdt.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie