Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Forumkleding voor de winnaar

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 13 nov 2005 01:34

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 11 November 2005

Ik heb er net een mailtje over gestuurd naar Am_Classic. Nu hopen dat hij het kan doen, anders moet ik het zo doen zoals jij hierboven schrijft.Het probleem was op een bepaald moment dat ik met drie accounts zat..

Ik heb nu ook nog steeds drie accounts..Want het rare is dat je geen account kan deleten ofzo..je kan alleen maar een niemand account aanmaken onder een ander emailadres (wat je later wel weer kan aanpassen!)

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 13 nov 2005 01:35

Ps. Ik ga zondag (vandaag) het geld overmaken!!Dus ik hoop snel weer een * achter mijn te hebben!!

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 13 nov 2005 11:33

Quote: Origineel geplaatst door L.A.N.C.E. op 13 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 11 November 2005Ik heb er net een mailtje over gestuurd naar Am_Classic. Nu hopen dat hij het kan doen, anders moet ik het zo doen zoals jij hierboven schrijft.

Het probleem was op een bepaald moment dat ik met drie accounts zat..
Ik heb nu ook nog steeds drie accounts..Want het rare is dat je geen account kan deleten ofzo..je kan alleen maar een niemand account aanmaken onder een ander emailadres (wat je later wel weer kan aanpassen!)

Wat volgens mij betekend dat je dus niet opnieuw een account kunt aanmaken met de naam beginnertje, daar deze naam al in gebruik is volgens de server van fiets. Wat ze dan moeten doen is jouw volledige account deleten waarna de naam beginnertje weer vrij komt zodat je weer opnieuw die naam kunt aanmaken.

cor01
Forum-lid

cor01 13 nov 2005 12:42

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 13 November 2005

Wat volgens mij betekend dat je dus niet opnieuw een account kunt aanmaken met de naam beginnertje, daar deze naam al in gebruik is volgens de server van fiets. Wat ze dan moeten doen is jouw volledige account deleten waarna de naam beginnertje weer vrij komt zodat je weer opnieuw die naam kunt aanmaken.

Misschien kun je ook proberen het net ff iets anders te schrijven. Bijv. hoofdletters gebruiken. Of je maakt er "Beginnertje01" van of  "Beginnertje007" ..!

"Afstappen is geen optie"

trudie
Forum-lid

trudie 13 nov 2005 13:08

Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 13 November 2005

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 13 November 2005

Misschien kun je ook proberen het net ff iets anders te schrijven. Bijv. hoofdletters gebruiken. Of je maakt er "Beginnertje01" van of  "Beginnertje007" ..!

En wat denk je van Beginnertje77 met een link dus naar je club. En als je in 2007 naar Apeldoorn verhuist, heb je toch nog een verwijzing naar je oude club.

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 13 nov 2005 17:07

Haha, iedereen is aan het nadenken over mijn naam.
Ik heb nog steeds geen reactie van Fiets, schiet echt lekker op met die gasten...
Op zich zou ik wel Beginnertje als naam op mijn shirt willen hebben, maar als ik voortaan onder deze naam verder ga heeft het ook niet veel nut. Ik hoop dus nog steeds op een reactie van Fiets..

Am_Classic kon ook niks voor me doen.

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 13 nov 2005 17:46

Ga er maar vanuit dat niemand iets kan of wil doen, zou gewoon een nieuwe account maken.

silvan
Forum-lid

silvan 13 nov 2005 17:46

Hey Wesley, ik zou het gewoon zo laten. Ik vind het gewoon stoer om met je eigen naam op je shirt te rijden, en niet één of andere schuilnaam. En je zit volgens mij nu al meer dan een jaar op dit forum, dus je zal ook wel langer dan een jaar aan het fietsen zijn. Dan ben je toch ook weer niet z'n beginnnertje?

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 13 nov 2005 18:05

Hmm.. Ik ga er nog maar eens over nadenken. Het kan zo en zo niet weer 'Beginnertje' worden, want die is dus al bezet door mezelf. Ik kan natuurlijk ook gewoon als Wesley hier door het leven gaan en op mijn shirt Beginnertje zetten.

@ Silvan, het is idd leuk om met je eigen naam door te gaan. Maar iedereen (iig een aantal mensen die hier actief zijn) kent me als Beginnerjte, dus dan zou ik wat beter herkenbaar zijn voor sommige. En ik fiets al iets meer dan een jaar en ben idd geen beginner meer, maar toch blijf ik het een leuke naam vinden...

trudie
Forum-lid

trudie 13 nov 2005 18:26

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 13 November 2005

Hmm.. Ik ga er nog maar eens over nadenken. Het kan zo en zo niet weer 'Beginnertje' worden, want die is dus al bezet door mezelf. Ik kan natuurlijk ook gewoon als Wesley hier door het leven gaan en op mijn shirt Beginnertje zetten.@ Silvan, het is idd leuk om met je eigen naam door te gaan. Maar iedereen (iig een aantal mensen die hier actief zijn) kent me als Beginnerjte, dus dan zou ik wat beter herkenbaar zijn voor sommige. En ik fiets al iets meer dan een jaar en ben idd geen beginner meer, maar toch blijf ik het een leuke naam vinden...

Weet je nog hoe L.A.N.C.E. heette? Nu meteen antwoorden!!Ik weet het niet meer hoor. Kijk, dat we nog weten dat jij Beginnertje heet, komt omdat we er steeds weer op terug komen. Als je nu verder gaat als Wesley en we hebben het er niet meer over, dan weet over 2 maanden niemand meer dat je.....uhh, hoe heette je ook alweer?

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 13 nov 2005 19:07

Quote: Origineel geplaatst door Trudie op 13 November 2005
Weet je nog hoe L.A.N.C.E. heette? Nu meteen antwoorden!!

Odewebes!

(of odebewes)

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 13 nov 2005 19:08

Quote: Origineel geplaatst door Trudie op 13 November 2005
Weet je nog hoe L.A.N.C.E. heette? Nu meteen antwoorden!!
Ik weet het niet meer hoor. Kijk, dat we nog weten dat jij Beginnertje heet, komt omdat we er steeds weer op terug komen. Als je nu verder gaat als Wesley en we hebben het er niet meer over, dan weet over 2 maanden niemand meer dat je.....uhh, hoe heette je ook alweer?

Ja, Obodewes en Koga-rijder. Zonder op te zoeken!!
Ik denk op zich wel dat je een punt hebt, nu weer iedereen het nog, straks is het idd van 'Wie was Beginnertje?'. Wie weet reageert Fiets nog en anders ga ik zo verder.

Plaats reactie