Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

CASRAN = Lucky basterd

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 dec 2005 21:21

Ik had al gestemd... op adrien vanwege z'n site en alle wielen die ie bouwt met uitleg en alle gewichten
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

rolandt
Forum-lid

rolandt 13 dec 2005 10:46

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 12 December 2005

Heb ook maar ff op hem gestemd eergister. Lijkt me een goed initiatief als iedereen dat hier effe doet! Er valt immers voor ons niets te verliezen en voor hem alleen maar wat te winnen! Daarnaast heb ik al heel wat van z'n commentaren geleerd, dus hij verdient het ook zeker.

Kun je even een link plaatsen? Ik zoek me het apelazerus op de WW site....

mensma
Forum-lid

mensma 13 dec 2005 12:16

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 13 December 2005

Kun je even een link plaatsen? Ik zoek me het apelazerus op de WW site....

http://www.weightweenies.starbike.com/p ... hp?t=10999

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 13 dec 2005 12:28

Ik heb ook mijn stem uitgebracht.
Succes Casran!
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

rolandt
Forum-lid

rolandt 13 dec 2005 13:01

Ik ook, C a s r a n  for President

casran
Forum-lid HC

casran 13 dec 2005 13:15

Hoi,
Bedankt allemaal. Het lijkt me overigens niet de bedoeling (niet fair) dat mensen zich op weight weenies gaan registreren zonder de intentie daar actief te zijn en enkel om op mij (of iemand anders) te stemmen...  (dus liefst geen rush op dat forum of campagne voor mij)
Ik was nogal geschrokken met die "Weight Weenie of the Year"-poll.Ten eerste door het initiatief zelf. Ik vind de bijdrage van iedereen op dat forum, net als op dit forum, even waardevol; de ene heeft al meer kennis en ervaring dan de andere, de ene post meer dan de andere, maar dat maakt allemaal niet uit... ik kan elke bijdrage appreciëren!Ten tweede schrok ik nogal door mijn nominatie op WW, en nu door het aantal stemmen dat ik haal. Het is vooreerst nooit mijn bedoeling geweest de populaire dude uit te hangen: wat kan mij het schelen of mensen me tof vinden overkomen op het internet... ik doe mijn ding en probeer te helpen waar mogelijk, en vooral zelf ook een en ander bij te leren. Bovendien zit het ww-forum vol met mensen die een veelvoud van mijn materiaalkennis hebben! In de poll staan dan ook heel wat forumleden die ik zelf enorm respecteer voor hun bijdrages. En om een of andere reden wordt er nogal wat op mij gestemd... ik zat er niet echt op te wachten, maar het zou natuurlijk wel leuk zijn als ik daar mooi scoor. Uiteraard.
Thx,
C a s r a n

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

mensma
Forum-lid

mensma 13 dec 2005 14:32

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 13 December 2005

Hoi,
Bedankt allemaal. Het lijkt me overigens niet de bedoeling (niet fair) dat mensen zich op weight weenies gaan registreren zonder de intentie daar actief te zijn en enkel om op mij (of iemand anders) te stemmen...  (dus liefst geen rush op dat forum of campagne voor mij)

ff tussendoor; dat was ook niet mijn bedoeling hoor! Als iedereen zich daar gaat registreren en dan stemmen en nooit meer terugkomt  heeft die hele poll geen waarde meer. Wat gewoon m'n ervaring is is dat veel mensen van hier ook regelmatig op het WW forum komen. Aangezien ik zelf altijd veel aan je kennis heb vind ik het niet meer dan logisch op jou te stemmen aldaar.

ridleyrijder
Forum-lid

ridleyrijder 13 dec 2005 16:26

Casran, de wielen zien er verschrikkelijk goed uit en mijn stem heb je alvast ook!
Excuse me while I kiss the sky

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 13 dec 2005 19:15

Wat een redenatie. Er zijn hele boel mensen die LW's hebben op ww. Hele boel nog een duurder model ook. Dat is toch geen reden?!?
Afbeelding

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 13 dec 2005 19:24

Er staat "en" en niet "dus"...

stefan
Forum-lid

stefan 19 dec 2005 16:57

Ik had dus ook meegedaan aan deze wedstrijd van Carbonsports maar nu krijg ik vandaag een e-mail van Stefan Behrens dat mijn e-mail veelste laat was. Hij had de brief vandaag pas ontvangen terwijl ik hem op 14 oktober verstuurd heb (moest op 16 oktober binnen zijn)

Niet dat mijn brief ooit gewonnen had maja was te proberen

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 dec 2005 19:09

ik zou een acceptgiro voor 2300 euro naar Microsoft Nederland sturen
Afbeelding

Plaats reactie