Over de wielersport en zijn beoefenaars.

het doping-debat !

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 06 nov 2006 01:30

Quoten: Origineel geplaatst door scrymm op 05 November 2006

Wederom een EERLIJKE dokter

Een eerlijke dokter huh? By the way, hoe eerlijk ben jij met je namen, Scrymm?
Volgens mij ben je een echte clown. Net zo'n clown als die kwakzalver van een Nikkels. Een inrichting, dat is de plek waar Nikkels thuishoort. 
Joh, het is niet te hopen dat wij elkaar op de fiets tegenkomen. Je bent met je beschuldigingen een schande voor je mederenners, je collegae.

pantani
Forum-lid

pantani 06 nov 2006 08:26

Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 06 November 2006

Quoten: Origineel geplaatst door scrymm op 05 November 2006

Wederom een EERLIJKE dokter

Een eerlijke dokter huh? By the way, hoe eerlijk ben jij met je namen, Scrymm?
Volgens mij ben je een echte clown. Net zo'n clown als die kwakzalver van een Nikkels. Een inrichting, dat is de plek waar Nikkels thuishoort. 
Joh, het is niet te hopen dat wij elkaar op de fiets tegenkomen. Je bent met je beschuldigingen een schande voor je mederenners, je collegae.

Jan;Nikkels zou een medaille moetten krijgen.Al eens aangedacht dat hij wel eens gelijk heeft?Lefevre=echt wel hypocriet hoor!Als er bij de jeugd gepakt moet worden,dan nemen de profs zeker.En omdat er 1pakt MOET de andere gewoon pakken om te volgen.Dit noemt men LOGICA!
il magnifico

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 06 nov 2006 08:57

misschien één voorbeeld waarom belgische crossers beter zijn dan de rest:
techniek! ( die nederlandse dokter heeft zoveel verstand van het veldrijden dat hij niet beseft dat Nys bvb. 5 sterker is dan de rest zuiver op techniek).
en de belgische crossers zouden boter op het hoofd hebben en de buitenlanders zijn dan brave doetjes? komaan zeg!
't is erg : een of andere pippo lult wat ui t zijn nek ( namen noemen kan of wil hij niet) en het wielrennen is weer de klos.
at the way Pantani en Scrimm: volgens die dokter pakt 5 niet, dus jullie stelling van iedereen neemt klopt precies ook niet!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 06 nov 2006 20:33

Mjollnir,
Bleef het met Nikkels maar bij een mening. Hij is medisch begeleider van sporters. "Ik dien niet zelf de middeltjes toe, ik geef slechts advies". Wat zal hij werkelijk doen? Advies van hoe je het toedienen moet of het toch zelf doen.... en je vervolgens dan schuilen achter zgn. beroepsgeheim.
Schendt hij met zulke 'advisering' niet de Eed van Hippocrates, die artsen na voltooiing van hun opleiding officieel moeten afleggen?
De man moet niet uit zijn nek zwetsen. Zijn doel is vooral de media ophitsen. Gevolg is dat de sportwereld (en m.n. de wielerwereld) steeds weer op haar kop staat.
Je achter zo'n iemand schuilen, zo van hij zal het wel goed bedoelen, vind ik zwak. Ja, maar hij is toch dokter? Ammehoela daarmee. Je moet wel kritisch blijven.
Laat hem met namen komen? Ja dat wil hij kennelijk niet. Beroepsgeheim of niet, een paar huiszoekingen kan hier natuurlijk geweldig uitkomst bieden.

pantani
Forum-lid

pantani 07 nov 2006 10:18

In het veldrijden heeft hij het op ALLE Belgische toppers!(NYS,WELLENS,...)
il magnifico

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 10 nov 2006 22:39

Het volgende staat vandaag in de NRC:
"Wielerbond België in actie tegen arts"
BRUSSEL, 10 NOV. De Belgische wielerbond (KBWB) gaat juridische stappen ondernemen tegen sportarts Berend Nikkels uit Breda. Dat gebeurt naar aanleiding van diens uitspraken in de krant Het Laatste Nieuws van zaterdag. Daarin verklaarde Nikkels dat Belgische veldrijders sinds eind jaren negentig op grote schaal verboden prestatiebevorderende middelen gebruiken. "Neem van mij aan: de FC Vlaanderen van het veldrijden zit aan de epo en zijn opvolger aranesp", aldus Nikkels, die geen namen noemt. (Belga)

Ja, dat doet mij goed. En het werd tijd ook...

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 11 nov 2006 00:50

Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 10 November 2006

Het volgende staat vandaag in de NRC:
"Wielerbond België in actie tegen arts"
BRUSSEL, 10 NOV. De Belgische wielerbond (KBWB) gaat juridische stappen ondernemen tegen sportarts Berend Nikkels uit Breda. Dat gebeurt naar aanleiding van diens uitspraken in de krant Het Laatste Nieuws van zaterdag. Daarin verklaarde Nikkels dat Belgische veldrijders sinds eind jaren negentig op grote schaal verboden prestatiebevorderende middelen gebruiken. "Neem van mij aan: de FC Vlaanderen van het veldrijden zit aan de epo en zijn opvolger aranesp", aldus Nikkels, die geen namen noemt. (Belga)

Ja, dat doet mij goed. En het werd tijd ook...

Zie ook: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_295894

scrymm
Forum-lid

scrymm 12 nov 2006 17:52

Ze zouden die veldrijders moeten vervolgen
Vandaag is morgen alweer gisteren

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 nov 2006 17:59

yeah right zonder enige vorm van bewijs. Hoe zou jij het vinden als de buurman in de krant zet dat je een totaal niet te vertrouwen persoon bent? Begint vervolgens iedereen te roepen dat je een oplichter bent doordat artikel...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie