Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Selectie van Belgie

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 06 okt 2005 13:25

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 25 September 2005

2. Wuyts is niet meer de wuyts van lugano. Hans de clerq heeft gewoon géén stem om op tv te komen... en smeets kent enkel iets van cynisme. Hoste vind ik altijd wel redelijk als co. En vroeger Paul d'hoore op eurosport. Zakelijk , maar duidelijk en met kennis van zaken. ik herken de renners meestal voor de commentatoren. maar is wel eenvoudiger van uit men zetel voor een groot scherm.

2. Hans De Clercq z'n stemgeluid is dan idd niet alles; ik vind 'm toch niet zo slecht. Hij herkent renners zeer snel (ik herken ze zelf idd ook sneller) en kan ook beter op de monitor kijken dan Wuyts.  Uytterhoeven, dat was nog eens een commentator!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 06 okt 2005 13:33

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 27 September 2005

Boonen... het is altijd wat, steeds valt er iets over te zeggen... eerst wil ie naar Monaco, nu dit.
En dan z'n t-shirt:

Vanavond zag ik een interview waarbij hem gezegd werd dat hij binnenkort door de koning ontvangen werd. Antwoordt hij doodeerlijk: "Ik ben eigenlijk niet zo koningsgezind, maar 't is wel iets speciaals!" Zalig, je moet het maar doen... en ik geef hem gelijk.

Die Leen toch
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 06 okt 2005 13:40

Volledig akkoord. Volgens mij zijn de commentatoren zoals Wuyts en voorheen Marc Van Lombeek wel in staat van uren te lullen en babbelen op TV maar kwestie van koersdoorzicht reiken zij nog niet aan de enkels van een uytterhoeven of een Fred De Bruyne.
Bijna iedere wedstrijd heeft wuyts het over overwinningen weggeven, de ene spanjaard of italiaan die samenzweert met de andere landgenoot om een niet landgenoot te laten winnen en zovoort. Als je die man zou geloven heeft armstrong (sorry dat ik weer armstrong als voorbeeld neem) alle ritten in de tour weggegeven die hij niet gewonnen heeft!
En als ik tijdens de winter eens de opgenomen cassettes van de tour in de jaren 90 bekijk kan ik ook nog eens goed lachen met de talrijke flaters van Van lombeek. Als er iemand moest lossen bvb had mark het natuurlijk over iemand die zich klaarmaakte om te demarreren enz... de versleten Hinault die dan wel nog 2x de tour won etc...., de discussies met uytterhoeven tijdens sommige rechtstreekse uitzendingen die hem duidelijk irriteerden enwanhopig maakten want steevast bleek achteraf het gelijk van uytterhoeven.
'Mark VL was wel een encyclopedie op zijn eigen , daar had hij wel een sterk punt, maar zoals de media die man ophemelde amai..
Geef mij maar Uytterhoeven terug, das pas een kenner!!!

Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 06 okt 2005 13:44

Quoten: Origineel geplaatst door fiedoo op 06 Oktober 2005

Volledig akkoord. Volgens mij zijn de commentatoren zoals Wuyts en voorheen Marc Van Lombeek wel in staat van uren te lullen en babbelen op TV maar kwestie van koersdoorzicht reiken zij nog niet aan de enkels van een uytterhoeven of een Fred De Bruyne.
Bijna iedere wedstrijd heeft wuyts het over overwinningen weggeven, de ene spanjaard of italiaan die samenzweert met de andere landgenoot om een niet landgenoot zeker niet te laten winnen en zovoort. Als je die man zou geloven heeft armstrong (sorry dat ik weer armstrong als voorbeeld neem) alle ritten in de tour weggegeven die hij niet gewonnen heeft!
En als ik tijdens de winter eens de opgenomen cassettes van de tour in de jaren 90 bekijk kan ik ook nog eens goed lachen met de talrijke flaters van Van lombeek. Als er iemand moest lossen bvb had mark het natuurlijk over iemand die zich klaarmaakte om te demarreren enz... de versleten Hinault die dan wel nog 2x de tour won etc...., de discussies met uytterhoeven tijdens sommige rechtstreekse uitzendingen die hem duidelijk irriteerden enwanhopig maakten want steevast bleek achteraf het gelijk van uytterhoeven.
'Mark VL was wel een encyclopedie op zijn eigen , daar had hij wel een sterk punt, maar zoals de media die man ophemelde amai..
Geef mij maar Uytterhoeven terug, das pas een kenner!!!

Plaats reactie