easton circuit
Quoten: Origineel geplaatst door wezep op 10 Mei 2006
Net een mailtje van mantel-tweewielers (Arnhem) gekregen dat de Easton Circuit's daar 299 euro kosten. Lijkt me erg laag niet?
Ja, dat is inderdaad wel erg laag. Voor die prijs heb je normaliter gewone Vista's of misschien SL's, maar geen Circuits. Waarschijnlijk maken ze een vergissing, maar als je ze daadwerkelijk kunt kopen voor dat geld zou ik het zeker doen.
Net een mailtje van mantel-tweewielers (Arnhem) gekregen dat de Easton Circuit's daar 299 euro kosten. Lijkt me erg laag niet?
Ja, dat is inderdaad wel erg laag. Voor die prijs heb je normaliter gewone Vista's of misschien SL's, maar geen Circuits. Waarschijnlijk maken ze een vergissing, maar als je ze daadwerkelijk kunt kopen voor dat geld zou ik het zeker doen.
Ben er zaterdag nog geweest. Ze hebben aan wielen echt weinig op voorraad. Zeker geen Circuits. Daarnaast kun je hier op het forum ook lezen dat je niet teveel moet vertrouwen op hun prijsindicaties per mail.
Maar verder kun je er prima kopen. (Kan alleen niet helpen om de vergelijking met Winter te blijven trekken en die is en blijft zoek...)
Maar verder kun je er prima kopen. (Kan alleen niet helpen om de vergelijking met Winter te blijven trekken en die is en blijft zoek...)
Quoten: Origineel geplaatst door trekbiker op 14 September 2005
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 14 September 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 13 September 2005
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 13 September 2005
Quote: Origineel geplaatst door TS-Biker op 13 September 2005
@casran : ja in het nieuwe veltec magazine
Dat boekje dat bij m'n fietsenzaak ligt? Zal de nieuwste versie eens moeten meegraaien dan!
Mmm, dan moet ik nog tot vrijdag wachten... Geen plaatje op internet van deze stickers? En TS-biker, geldt deze mogelijke bestickering eigenlijk voor alle Easton modellen?
ja voor alle modellen!Ik heb even een scan v/h nieuwe veltec magazine genomen
nu die andere kleuren nog
nog nieuws hierover?
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 14 September 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 13 September 2005
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 13 September 2005
Quote: Origineel geplaatst door TS-Biker op 13 September 2005
@casran : ja in het nieuwe veltec magazine
Dat boekje dat bij m'n fietsenzaak ligt? Zal de nieuwste versie eens moeten meegraaien dan!
Mmm, dan moet ik nog tot vrijdag wachten... Geen plaatje op internet van deze stickers? En TS-biker, geldt deze mogelijke bestickering eigenlijk voor alle Easton modellen?
ja voor alle modellen!Ik heb even een scan v/h nieuwe veltec magazine genomen
nog nieuws hierover?
Altius, Citius, Fortius!!
Quote: Origineel geplaatst door Rolandt op 10 Mei 2006
Quoten: Origineel geplaatst door wezep op 10 Mei 2006 Net een mailtje van mantel-tweewielers (Arnhem) gekregen dat de Easton Circuit's daar 299 euro kosten. Lijkt me erg laag niet? Ja, dat is inderdaad wel erg laag. Voor die prijs heb je normaliter gewone Vista's of misschien SL's, maar geen Circuits. Waarschijnlijk maken ze een vergissing, maar als je ze daadwerkelijk kunt kopen voor dat geld zou ik het zeker doen.
hier in groningen zijn ze ok te koop voor 300eu per set, best netjes idd, maar ff een setje halen van het weekend;)
Quoten: Origineel geplaatst door wezep op 10 Mei 2006 Net een mailtje van mantel-tweewielers (Arnhem) gekregen dat de Easton Circuit's daar 299 euro kosten. Lijkt me erg laag niet? Ja, dat is inderdaad wel erg laag. Voor die prijs heb je normaliter gewone Vista's of misschien SL's, maar geen Circuits. Waarschijnlijk maken ze een vergissing, maar als je ze daadwerkelijk kunt kopen voor dat geld zou ik het zeker doen.
hier in groningen zijn ze ok te koop voor 300eu per set, best netjes idd, maar ff een setje halen van het weekend;)
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Quote: Origineel geplaatst door Poupou op 08 Juli 2006
Waar in Groningen koop jij ze voor 300?
leesfoutje:D. we hebben allemaal onze mindere momenten(toch?). stond ik voor lul daaro. kosten 399 bij DIK.
theo
Waar in Groningen koop jij ze voor 300?
leesfoutje:D. we hebben allemaal onze mindere momenten(toch?). stond ik voor lul daaro. kosten 399 bij DIK.
theo
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
[/QUOTE]
ja voor alle modellen!
Ik heb even een scan v/h nieuwe veltec magazine genomen
[/QUOTE]
[/QUOTE]
nog nieuws hierover?
[/QUOTE]
En over de kleuren:
Deze wielstickers zijn verkrijgbaarin de kleuren waarin de Custom frames ook verkrijgbaar zijn.
Deze staan aangegeven op pagina 8 van het magazine en onderaan pagina 10/11 etc. (stond in mailtje van veltec)
Dat zijn dus de volgende (dat blokjespatroon komt door de scanner):
Mailtje is al wel wat ouder dus of het nog klopt weet ik niet, volgens die mail zouden ze nu namelijk ook al leverbaar moeten zijn...
ja voor alle modellen!
Ik heb even een scan v/h nieuwe veltec magazine genomen
[/QUOTE]
[/QUOTE]
nog nieuws hierover?
[/QUOTE]
En over de kleuren:
Deze wielstickers zijn verkrijgbaarin de kleuren waarin de Custom frames ook verkrijgbaar zijn.
Deze staan aangegeven op pagina 8 van het magazine en onderaan pagina 10/11 etc. (stond in mailtje van veltec)
Dat zijn dus de volgende (dat blokjespatroon komt door de scanner):
Mailtje is al wel wat ouder dus of het nog klopt weet ik niet, volgens die mail zouden ze nu namelijk ook al leverbaar moeten zijn...
-
- Forum-lid
Ik ben inmiddels ook de gelukkige/trotse eigenaar van een setje Circuits
Ze zien er goed uit en vooral het spaak gebeuren sprak mij aan, ik kan jullie nog wel een tip geven..... S-tec is de goedkoopste.....
Ze zien er goed uit en vooral het spaak gebeuren sprak mij aan, ik kan jullie nog wel een tip geven..... S-tec is de goedkoopste.....
Wanneer wordt het Zomer....