Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 21 December 2005
Geef jij hem een schop onder z,n reet of mot ik het doen! oeff!! gelukkig ben ik lesbisch aangelegd.
is dat dus de lang verwachte foto van jou??????????????????????
Wielervereniging voor homo’s?
Jij schrijft dat je niet zo groot bent.En dan toch opknopen aan de Erasmus brug? Dat is hoogmoedswaanzin! Neem gewoon een modaal bruggetje ergens in den Haag!
Maar waarom zou je je opknopen? Ga dan zonder remmen de Alpe Huez af, zet je camera vast aan je stuur en je staat in Guiness Book of Records met de mooiste afdaling in vogelvlucht !
Maar waarom zou je je opknopen? Ga dan zonder remmen de Alpe Huez af, zet je camera vast aan je stuur en je staat in Guiness Book of Records met de mooiste afdaling in vogelvlucht !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 25 December 2005
Haha Lol, is wel wat van te zeggen zonder remmen met camera de alp af hmm... zal het in overweging nemen.
Doe dat dan niet met je Derosa, want dat is zonde van de fiets! Pak dan maar een oude peugot ofzo.
Haha Lol, is wel wat van te zeggen zonder remmen met camera de alp af hmm... zal het in overweging nemen.
Doe dat dan niet met je Derosa, want dat is zonde van de fiets! Pak dan maar een oude peugot ofzo.
Als ie gaar is kom ik terug