Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Nieuwe superfiets Ditec 900

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 23 sep 2005 19:37

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 22 September 2005
Quote: Origineel geplaatst door XLR8R op 22 September 2005
Vrienden, is het jullie opgevallen dat DiTec dit jaar het WK in Madrid sponserd?????De rugnummers en de afstandaanduiding worden gesponserd! Volgens mij hebben ze colnago hierbij overboden. OmdatColnago vroeger vrijwel altijd dit evenement sponserde.

Ja, heb dat gezien. Als jou topic hier niet ware geweest, was dit m'n eerste kennismaking met dat merk geweest.

Ja en als dit topic er niet was geweest had ik ook niet eens geweten dat het een fietsmerk was

casran
Forum-lid HC

casran 25 sep 2005 12:41

Quote: Origineel geplaatst door XLR8R op 22 September 2005
Vrienden, is het jullie opgevallen dat DiTec dit jaar het WK in Madrid sponsert?????De rugnummers en de afstandaanduiding worden gesponserd! Volgens mij hebben ze colnago hierbij overboden. OmdatColnago vroeger vrijwel altijd dit evenement sponserde.

Het viel me evenzeer op dat er minstens evenveel spandoeken van Pinarello langs het parcours hangen. DiTec heeft blijkbaar niet echt een exclusiviteitscontract met de organisatie ondertekend.

Ik herinner me dat Eddy Merckx destijds een contract had met het WK in Zolder. Door een stommiteit van de organisatie is daar toen ooit een Ridley-fiets verloot en is Eddy uit ontgoocheling niet komen opdagen in Zolder op de dag van het WK.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

xlr8r
Forum-lid

xlr8r 01 okt 2005 02:18

Misschien was dat wel hel erg duur. Kdenk dat de rugnummers een finishaanduiding niet echt goedkoop zijn.
Foto's met weegschaal zijn genomen maar staan op de camera van mijn lief. Nog even geduld.
Er rijden inmiddels 4 Ditec's rond in Nederland!
pas op! paaltje!

timowr
Forum-lid

timowr 02 okt 2005 15:31

Ik vind deze thread steeds meer op een langgerekte reklame voor Ditec gaan lijken. Beetje kunstmatig in leven gehouden.

matiz
Forum-lid

matiz 02 okt 2005 15:41

Kan niet anders zeggen

Plaats reactie