reclame op je shirt of niet?
Quoten: Origineel geplaatst door silentbughunter op 20 Juni 2005
Ik heb zelf de groene trui van de tour en dat voor maar €25,-- dat is toch niet duur dacht ik zelf
En hoe kom juh daaraan?
Heb nu namelijk een shirtj en broek van de kruitvat
Ik heb zelf de groene trui van de tour en dat voor maar €25,-- dat is toch niet duur dacht ik zelf
En hoe kom juh daaraan?
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Patj op 05 Augustus 2005
En hoe kom juh daaraan?
Was aanbieding bij Goossenraceshop 2 shirts voor 50 euro kamerraad van me heeft toen de gele trui genomen
En hoe kom juh daaraan?
Was aanbieding bij Goossenraceshop 2 shirts voor 50 euro kamerraad van me heeft toen de gele trui genomen
-
- Forum-lid
Ik heb diverse truien (rose van de giro, bolletjes tdf, alessio, Bianchi Retro, Italia van sportsfull), alleen jammer dat sponsoren soms na 1 of 2 jaar stoppen. En natuurlijk DE trui die van onze oude clubsponsor Prive Yvonne.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
Prive Yvonne, briljant
Zo heeft een clubmaat van me ooit gekoerst in een Sauna Diana pakje. En nee, die maken geen sauna's
Zo heeft een clubmaat van me ooit gekoerst in een Sauna Diana pakje. En nee, die maken geen sauna's
Quoten: Origineel geplaatst door Cor utj Mèhl op 06 Augustus 2005
Ik draag wat IK mooi vindt en of dat nu van een profploeg is, de club, een merkfabrikant, of iets wat ik bij elkaar heb geraapt. Het zal me worst wezen. Het gaat erom wat ik er van vindt. En dat gelul over: "een groene trui of het tenue van een profploeg moet je verdienen" wat een onzin. Fietsen moet je en dat met veel plezier, da's belangrijk. Reclame maken we allemaal. Plak dan de naam van je fiets af, sla het embleem van de motorkap van je auto enz.
Met kleding zijn voor mij vier dingen belangrijk:
1; het moet goed zitten
2; qua design moet 't er goed uitzien
3; betaalbaar zijn
4; als geheel bij helm, schoenen en fiets passen
Nu rijd ik in een complete set van Credi Agricole, een set van een lokale sponsor in rood, blauw, wit, zwart. En de set van CSC heb ik op mijn verlanglijst staan!
Enuuhh, vanochtend om 09.00 uur ga ik mijn nieuwe Northwave Aerator3 in zwart wit afhalen!!! Lekker reclame rijden...lekker puh.
"Ieder zijn eigen meug" zei het varken en klom op de zeug.
Ik draag wat IK mooi vindt en of dat nu van een profploeg is, de club, een merkfabrikant, of iets wat ik bij elkaar heb geraapt. Het zal me worst wezen. Het gaat erom wat ik er van vindt. En dat gelul over: "een groene trui of het tenue van een profploeg moet je verdienen" wat een onzin. Fietsen moet je en dat met veel plezier, da's belangrijk. Reclame maken we allemaal. Plak dan de naam van je fiets af, sla het embleem van de motorkap van je auto enz.
Met kleding zijn voor mij vier dingen belangrijk:
1; het moet goed zitten
2; qua design moet 't er goed uitzien
3; betaalbaar zijn
4; als geheel bij helm, schoenen en fiets passen
Nu rijd ik in een complete set van Credi Agricole, een set van een lokale sponsor in rood, blauw, wit, zwart. En de set van CSC heb ik op mijn verlanglijst staan!
Enuuhh, vanochtend om 09.00 uur ga ik mijn nieuwe Northwave Aerator3 in zwart wit afhalen!!! Lekker reclame rijden...lekker puh.
"Ieder zijn eigen meug" zei het varken en klom op de zeug.
- Target Tiagra 2005<br>
- Specialized Rockhopper<br>
- Aprilia Pegaso 650 type 3<br>
- Specialized Rockhopper<br>
- Aprilia Pegaso 650 type 3<br>
Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 04 Oktober 2005
Hoe vet is zo'n shirt!
Zit je op een RACEfiets.....staat er LADA op je shirt.......
He te gek, ik vind het wel wat hebben hoor, ondanks dat ik zelf geen reclame zou rijden. Het is in ieder geval een uniek shirt!
Hoe vet is zo'n shirt!
Zit je op een RACEfiets.....staat er LADA op je shirt.......
He te gek, ik vind het wel wat hebben hoor, ondanks dat ik zelf geen reclame zou rijden. Het is in ieder geval een uniek shirt!
-
- Forum-lid
Wow briljant - waar krijg je die???
Je kunt dit shirt vinden bij www.cycle24.de. Ze hebben daar nog veel meer exotische shirts...
-
- Forum-lid
cool man, ook een quotje van mij stond op de eerste pagina. Ik ben het ook wel met het artikel eens, een mooie sponsortrui kan best maar sommige kunnen nu echt niet, aan de andere kant die rabo van nu is over 15 jaar hartstikker vintage!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
ik vind met reclame op het shirt niet erg. ik fiets zelf bij een fiets club en we worden gesteund door een paar bedrijfen dus hebben wij die namen op onze fiets kleren ze steken een boel geld in de club zodat we dingen kunnen organiseren en een club blad hebben en een internetpagina dus vind ik als hun dat allemaal voor ons doen dan is toch niet erg om met hun namen op onze kleren te fietsen groetjes sietse p.s su6 met je artikel
jan janssen bikes 4 ever