BuroBlad
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Silvan op 18 Augustus 2005
max 1024kb:S
Und? Ook geen bitmap uploaden, maar een JPEG.
max 1024kb:S
Und? Ook geen bitmap uploaden, maar een JPEG.
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Speed@ op 18 Augustus 2005
Is JPEG en 65 KB.
Had het tegen Silvan...
Maar een mooi behangetje hoor
Is JPEG en 65 KB.
Had het tegen Silvan...
Maar een mooi behangetje hoor
-
- Forum-lid
Mijn huidige achtergrond:
Zelf in elkaar gezet. Hij ziet er nu wel wat minder uit omdat hij kleiner is gemaakt. Hij is niet schermvullend, de afbeelding is 1024x768 en mijn scherm 1280x1024, er komt dus een zwarte rand omheen. Ziet er mooier uit dan geheel schermvullend.
Zelf in elkaar gezet. Hij ziet er nu wel wat minder uit omdat hij kleiner is gemaakt. Hij is niet schermvullend, de afbeelding is 1024x768 en mijn scherm 1280x1024, er komt dus een zwarte rand omheen. Ziet er mooier uit dan geheel schermvullend.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
Maar eens wat nieuw leven blazen in dit topic. Mijn bureaublad verandert sneller dan alle zogenaamde dopingzaken rond LA (ik geloof ze geen van alle!). Omdat ik met mijn laptop regelmatig in openbare ruimtes zit kan ik niet altijd mijn favoriete onderwerp aanschouwen. Schaars geklede dames schijnen niet door iedereen op prijs gestelt te worden, toch vreemd Vandaar uit de categorie muziek een zelf geschoten plaat van mijn favoriete band. Tja ik stond niet helemaal vooran zoals je kunt zien, maar de ervaring was er niet minder om!! (een kleine raad de plaat: wie weet welke band dit is mag het roepen)
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 09 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 09 Oktober 2005
(een kleine raad de plaat: wie weet welke band dit is mag het roepen)
U2?
Hou op Cas*!! Dit is al de tweede plaat die je vandaag raadt!! Je weet het he? Nu moet je jouw bureaublad posten!
Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 09 Oktober 2005
(een kleine raad de plaat: wie weet welke band dit is mag het roepen)
U2?
Hou op Cas*!! Dit is al de tweede plaat die je vandaag raadt!! Je weet het he? Nu moet je jouw bureaublad posten!
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!