Stealth bikes
stealth is naar mijn mening nog steeds: een speciale fiets die in eerste instantie niet opvalt door schreeuwerige details. daar voldoet je fiets volledig aan timo.
en ja wat zal ik zeggen zoals hij nu is vind ik het mooist. Maar ik weet dat je al een tijd met het idee loopt er wat anders mee te doen.
en ja wat zal ik zeggen zoals hij nu is vind ik het mooist. Maar ik weet dat je al een tijd met het idee loopt er wat anders mee te doen.
Hoe ver sta jij met je Stealth BMC project Ferry?
Serge, een beetje een vreemde eend in het stealth topic maar dit is het plan: full Chorus 10sp (ook zadelpen en bidonhouders), Record 1" balhoofd, SLR Fibra zadel, meegespoten Syntace F99 stuurpen, zwart Racelite 7075 stuur, witte Hudz', 38mm carbon wielen met Veloflex tubes, witte Keo's of Speedplays. De Powerarms, ZG's en 10sp Record gaan door naar een nieuw project...
Serge, een beetje een vreemde eend in het stealth topic maar dit is het plan: full Chorus 10sp (ook zadelpen en bidonhouders), Record 1" balhoofd, SLR Fibra zadel, meegespoten Syntace F99 stuurpen, zwart Racelite 7075 stuur, witte Hudz', 38mm carbon wielen met Veloflex tubes, witte Keo's of Speedplays. De Powerarms, ZG's en 10sp Record gaan door naar een nieuw project...
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ik zou in dit geval voor wit gaan. Frame gaat er echt uit knallen!timo2.0 schreef:Hoe ver sta jij met je Stealth BMC project Ferry?
Jullie onderstrepen nog eens perfect het probleem: de voorstanders van zwart of wit zijn ook fifty-fifty verdeeld
Deze zag ik bij Guido op de site. Yummie....
Deze zag ik bij Guido op de site. Yummie....
fietsen doe ik net als een prof,
Tussen al die drie miljoen andere witte fietsen bedoel je? Ongetwijfeld!robby72 schreef: Ik zou in dit geval voor wit gaan. Frame gaat er echt uit knallen!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)