Praatprogramma's rondom de Tour
Ik vond het uitjouwen van Voeckler in bocht 7 tamelijk beschamend.
We veroorderelen terecht het publiek dat Armstrong en Contador uitfluit maar ik vind dat we dat nu ook voor het publiek moeten doen die Voeckler uitjouwen en met bier naar hem gooien.
Voeckler is niet mijn favoriete renner maar dit is uitermate onsportief gedrag.
Ik heb toch de indruk dat het bashen van Voeckler in TdJ hier mede debet aan is.
We veroorderelen terecht het publiek dat Armstrong en Contador uitfluit maar ik vind dat we dat nu ook voor het publiek moeten doen die Voeckler uitjouwen en met bier naar hem gooien.
Voeckler is niet mijn favoriete renner maar dit is uitermate onsportief gedrag.
Ik heb toch de indruk dat het bashen van Voeckler in TdJ hier mede debet aan is.
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 28 nov 2011 09:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Al 5 minuten heb ik deze hele tour naar tdj zitten kijken.
Dat was meer dan genoeg.
Die mensen moeten zich maar op het voetbal blijven concentreren.
Zijn wij er vanaf.
Dan was de uitzending van Smeets weer wel interessant door de aanwezigheid van Rooks en Kroon.
Kroon die de top 3 persoonlijk kent en Rooks als erkent klimmer en vooral daler,want daar ging het ook over.
Zij hadden iets te vertellen wat werkelijk iets toevoegt aan het programma.
En gasten die een keer per jaar langskomen hebben ook nog eens een toelichting vanuit een ander standpunt.
Dat is ook weer een verademing.
Dat was meer dan genoeg.
Die mensen moeten zich maar op het voetbal blijven concentreren.
Zijn wij er vanaf.
Dan was de uitzending van Smeets weer wel interessant door de aanwezigheid van Rooks en Kroon.
Kroon die de top 3 persoonlijk kent en Rooks als erkent klimmer en vooral daler,want daar ging het ook over.
Zij hadden iets te vertellen wat werkelijk iets toevoegt aan het programma.
En gasten die een keer per jaar langskomen hebben ook nog eens een toelichting vanuit een ander standpunt.
Dat is ook weer een verademing.
Zij is ook tegen
Eerst had ik het niet zo op TDJ.
Nu na een aantal keren kijken vind ik het een mooi programma, oké JD moet er niet bij zitten dan kijk ik niet.
Mensen die niet in het wielrennen zitten en hele andere vragen stellen zorgt in mijn ogen voor een mooie balans.
Het brengt het wielrennen op een andere manier dan de nuchtere, droge manier waarop de Belg en de avond etappe het brengt.
Dat vind ik zo nu en dan echt te saai.
Ieder zijn eigen.
Gelukkig zijn de kijkcijfers wel goed en is de kans dat het een langer leven lijdt dan één jaar. We moeten toch wat als de avond etappe stopt
Nu na een aantal keren kijken vind ik het een mooi programma, oké JD moet er niet bij zitten dan kijk ik niet.
Mensen die niet in het wielrennen zitten en hele andere vragen stellen zorgt in mijn ogen voor een mooie balans.
Het brengt het wielrennen op een andere manier dan de nuchtere, droge manier waarop de Belg en de avond etappe het brengt.
Dat vind ik zo nu en dan echt te saai.
Ieder zijn eigen.
Gelukkig zijn de kijkcijfers wel goed en is de kans dat het een langer leven lijdt dan één jaar. We moeten toch wat als de avond etappe stopt
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
- daniel1975
- Forum-lid HC
Derksen moet zelf maar eens een prestatie gaan leveren. Iedereen afzeiken is niet moeilijk. Als ze die volgend jaar gewoon vakantie geven in juli en gerr vervangen voor een iets oprechter persoon komen ze een heel eind. Overigens de dochter van Van Vliet wilde niet als miss opdraven ivm het laagdunkend taalgebruik.
Less is bore
Nou, ik ga het geen gemis vinden. Er is echt wel een beter programma te maken dan die avondetappe. De avondetappe zou op een willekeurige zomeravond uitgezonden kunnen worden, daar is geen Tour voor nodig. Dat zegt mijns inziens genoeg.HenH schreef: Gelukkig zijn de kijkcijfers wel goed en is de kans dat het een langer leven lijdt dan één jaar. We moeten toch wat als de avond etappe stopt
Wat Derksen betreft: ik kan me niet voorstellen dat een wielerliefhebber hem serieus neemt.
Ik weet niet wat het met Danny Nelissen is vanavond zeg. Lijkt wel of hij in de overgang is. Hij reageert zo geagiteerd. Vliegt overal als een woeste stier in.
Ook een beetje boel vaag dat Danny iets weet over de Schlecks (dat ze niet zo sympathiek zouden zijn oid) maar wil het niet zeggen. Gaat hij wel in zijn column schrijven. Begin er dan niet over Danny.
Ook een beetje boel vaag dat Danny iets weet over de Schlecks (dat ze niet zo sympathiek zouden zijn oid) maar wil het niet zeggen. Gaat hij wel in zijn column schrijven. Begin er dan niet over Danny.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
ja, daar heeft hij volgens mij spijt vanzorroi schreef:Ik weet niet wat het met Danny Nelissen is vanavond zeg. Lijkt wel of hij in de overgang is. Hij reageert zo geagiteerd. Vliegt overal als een woeste stier in.
maar hij is idd erg kribbig vandaag
En speelt er iets tussen Van Vliet en Nelissen of zo? Volgens mij zijn het niet de grootste vrienden..........
Een reden is net over tafel gekomen waarom Nelissen Schleck onsympatiek vind: gescharrel met een vrouw van een teamgenoot.
Een reden is net over tafel gekomen waarom Nelissen Schleck onsympatiek vind: gescharrel met een vrouw van een teamgenoot.
Ik vraag me af waarom je als je op de hoogte bent van dit soort roddels je dit op de televisie naar buiten brengt.stephan68 schreef:En speelt er iets tussen Van Vliet en Nelissen of zo? Volgens mij zijn het niet de grootste vrienden..........
Dit lijkt me toch een prive aangelegenheid waar wij verder niets mee te maken hebben.
Riooljournalistiek van een bedenkelijk niveau.