Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Forumlid van het jaar 2010

plantagenet
Forum-lid

Gebruikersavatar plantagenet 08 dec 2010 23:27

Maar eh...hoe gaat de ranking bepaald worden? Gaat de TS alle posts af en turft vervolgens de namen? Ben benieuwd.
Persoonlijk vind ik veel leden goede en interessante bijdragen leveren. Daarom is dit ook zo'n leuk forum :)
Als ik er een paar mag (moet) noemen (in willekeurige volgorde):
- Havana
- Amclassic-fan
- Scepticus
- Coniel (jaja, de TS)
- Buzz
- Diogenes
- Zorro1
enz.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

corniel
Forum-lid HC

corniel 08 dec 2010 23:43

Wat mij betreft komt er net als vorig jaar geen stemming. Het is wel grappig hoe veel mensen menen te herinneren dat GastheerG een stemming gewonnen heeft die er nooit geweest is. :)

Wel heeft hij ooit zelf gerelativeerd hoe je het ene jaar de held (van het forum) kon zijn, om een jaar later te worden uitgekotst. Profetische woorden. (Zijn filmpje suggeerde overigens dat Bottechhia gewonnen had).

@Plantagenet: Als ik een naam voorbij zie komen waar een goed betoog voor kandidaatstelling is (imho) neem ik hem op. That's all. Ik ben diep in mijn hart een corrupte dictator. :)

arepol
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar arepol 09 dec 2010 00:07

[quote="Corniel"]Ik ben diep in mijn hart een corrupte dictator. :)[/quote]

Bij deze nomineer ik dan Corniel, uit angst voor represailles (in welke vorm dan ook)

corniel
Forum-lid HC

corniel 09 dec 2010 00:13

@Arepol: nominatie niet gehonoreerd: geen afdoende onderbouwing. :p

materialist
Forum-lid

materialist 09 dec 2010 00:25

een sing-off tussen jullie twee ?
Do kin der mar druk mei weze

arepol
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar arepol 09 dec 2010 00:27

Goed plan, Corniel eerst :)

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 09 dec 2010 08:37

Ik stel nog steeds voor om dit gewoon te schrappen aangezien er zo 35 man/vrouw zijn die bovengemiddeld veel toevoegen aan het forum.
Less is bore

trudie
Forum-lid

trudie 09 dec 2010 08:49

Zei hij die momenteel 7700 berichten heeft gepost;)

thja14
Forum-lid

thja14 09 dec 2010 09:42

[quote="Daniel1975"]Ik stel nog steeds voor om dit gewoon te schrappen aangezien er zo 35 man/vrouw zijn die bovengemiddeld veel toevoegen aan het forum.[/quote]

Ach dit soort topics hoort een beetje bij de tijd van het jaar. Ben zelf ook motorrijder en op een motorforum wordt ieder jaar de mod van het jaar gekozen. Ik zie deze verkiezingen alleen als geintje en niet als een weging wie nu echt het meeste voor een forum betekend heeft.

(als ik dit topic maar 1% serieus had genomen had ik Kees nooit genomineerd)

Bij deze een extra nominatie voor Corniel enkel en alleen voor het openen van dit topic
Passie voor het fietsen en de fietsen.

geer
Forum-lid

geer 09 dec 2010 09:48

[quote="thja14"]...wordt ieder jaar de mod van het jaar gekozen....[/quote]

(Goed idee...! :D )

materialist
Forum-lid

materialist 09 dec 2010 12:35

[quote="Daniel1975"]Ik stel nog steeds voor om dit gewoon te schrappen aangezien er zo 35 man/vrouw zijn die bovengemiddeld veel toevoegen aan het forum.[/quote]

To be or not to be, to schrap or not to schrap, that is the question. Dus he?

Het is om het even, we bedenken wel een andere ongein. Fietsen kan toch niet en die stomme reclame op de tv is ook zo wat. De criteria moeten wat steviger. Ik vind het feit dat iemand zelf boven de 50km fietst wel heel knap maar niet voldoende.

Ik heb eindeloos veel items afgestruind naar bruikbare dingen. Als je echt iets wil weten valt het erg tegen. (ik begrijp de opmerkingen dat iemand de zoekfunctie moet gebruiken dan ook niet goed) Vaak cirkelen de onderwerpen maar wat rond of gaan over in een haantjes gedrag. Of een onderwerp echt goed uit de doeken gedaan wordt komt meestal door dezelfde mensen die zonder aanstootgevende opmerkingen toch zakelijk blijven maar ook de andere forumleden prikkelen om op te schrijven wat ze van het onderwerp weten. Zo ontstaat dan ineens een leerzaam item. Hier heb je toch het meeste aan?

Ik denk dat Corniel en de classic-fan daar het beste in zijn.
Do kin der mar druk mei weze

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 09 dec 2010 13:03

[quote="Materialist"]...Ik heb eindeloos veel items afgestruind naar bruikbare dingen. Als je echt iets wil weten valt het erg tegen. (ik begrijp de opmerkingen dat iemand de zoekfunctie moet gebruiken dan ook niet goed) Vaak cirkelen de onderwerpen maar wat rond of gaan over in een haantjes gedrag..... [/quote]

Volgens mij geldt dat elk topic na een reactie of 30 weinig info meer oplevert. De inhoudelijk opmerkingen zijn dan wel gemaakt. Daarna gaan we discusieren over van alles en nog wat. Maar dat is OOK de bedoeling van een forum. Het delen van meningen en verschillen daarover uitspreken. Het is niet louter bedoeld om moeilijke technische vragen te beantwoorden.
Live fast; die young. mijn blog

Plaats reactie