Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Status forumproblemen

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2373
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 29 mar 2013 15:50

amclassic-fan schreef:Dat adres is 2 jaar geleden al overgegaan in het huidige adres.
Oeps, je hebt gelijk. Dan heb ik niks gezegd! Overigens krijg ik van Sanoma nog altijd — met enige regelmaat — een ‘Deze website is momenteel in onderhoud. Excuses voor eventueel ongemak’-melding. Bijvoorbeeld bij het openen van het forum, 'n topic, volgende/vorige topic-pagina, et cetera.

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2373
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 29 mar 2013 15:53

tennisser schreef:
buzz schreef:Je zou de lay-out van het forum kunnen vergroten mbv de Ctrl-toets en het muiswieltje. Daarmee schuif je die rommel eveneens uit beeld. En worden de letters bovendien ook weer een beetje leesbaar. ;)
Dat kan je doen, ja, ...maar moet je dan voor elke pagina die je opent doen en blijven doen voor elke volgende pagina. Lekker irritant! :roll:
Nou, op mijn pc niet, hoor. De ingestelde grootte onthoudt ie voor alle Fiets-pagina's.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39559
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 29 mar 2013 16:30

Lijkt idd nu redelijk snel en stabiel te zijn. Das dan wel weer fijn. Hoe moesten we anders de Paasdagen doorkomen? ;-)
Less is bore

pacoaw
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 04 dec 2010 00:30

pacoaw 29 mar 2013 16:42

Kunnen we nu Tapatalk gebruiken?

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39559
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 29 mar 2013 16:45

Maar toch nogmaals echt het dringende verzoek om nog eens goed te kijken naar de layout: 33% beperking op je main-content (het forum zelf) is toch wel een beetje heel veel? Onder die weg-te-blocken reclames heb je nu een compleet ongebruikte witte baan. Foto's op het forum worden bijvoorbeeld nu onnodig klein/smal gemaakt.
Ik snap de 'noodzaak' voor reclame, maar moet dat perse ten koste gaan van het gebruiksplezier/gemak? Het kan toch ook via een grote balk bovenin? Dan gaat het niet ten koste van de leesbaarheid.
Edit: en op een telefoon/tablet is de basislayout helemaal onleesbaar en moet je elke pagina dus vergroten.
Laatst gewijzigd door daniel1975 op 29 mar 2013 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Less is bore

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 29 mar 2013 17:02

amclassic-fan schreef:Dat adres is 2 jaar geleden al overgegaan in het huidige adres.
Maar verwees tot een paar dagen geleden nog wél gewoon mooi door ;)

lange63
Forum-lid
Berichten: 264
Lid geworden op: 03 jul 2005 23:52

lange63 29 mar 2013 19:31

daniel1975 schreef:Maar toch nogmaals echt het dringende verzoek om nog eens goed te kijken naar de layout: 33% beperking op je main-content (het forum zelf) is toch wel een beetje heel veel? Onder die weg-te-blocken reclames heb je nu een compleet ongebruikte witte baan. Foto's op het forum worden bijvoorbeeld nu onnodig klein/smal gemaakt.
Ik snap de 'noodzaak' voor reclame, maar moet dat perse ten koste gaan van het gebruiksplezier/gemak? Het kan toch ook via een grote balk bovenin? Dan gaat het niet ten koste van de leesbaarheid.
Edit: en op een telefoon/tablet is de basislayout helemaal onleesbaar en moet je elke pagina dus vergroten.
+1!!!

Begin een beetje het gevoel te krijgen dat ik hier in de marge tussen de reclame nog wat mag lezen/typen :evil: . Sluit me aan bij @daniel1975: snap dat er reclame-inkomsten moeten zijn, maar heb nu echt het gevoel dat de reclame-content door m'n strot wordt geduwd. Enne.... op de tablet is het wat mij betreft einde oefening!!
staal.....what else.....??

Gebruikersavatar
carel
Forum-lid
Berichten: 455
Lid geworden op: 06 apr 2010 01:33
Locatie: Breda
Contact

Gebruikersavatar carel 29 mar 2013 20:58

@Freerider: Is er zicht op verbetering voor Chrome gebruikers? Ik maak gebruik van Chrome op een iPad en de site is bijna onleesbaar. Alles staat onder elkaar, ook de foto's. Wat een blunder van de website ontwikkelaar zeg! Gauw aanpassen of terug naar de oude versie, dit is 3x niks.

zomerfietser
Forum-lid
Berichten: 281
Lid geworden op: 15 feb 2007 19:45
Locatie: Bergschenhoek
Contact

zomerfietser 29 mar 2013 21:06

Wat een drama, zit je wezenloos te scrollen, reclame maakt schermopbouw ook trager. :evil:
skeeler, schaats of fiets iets anders vind ik niets

Gebruikersavatar
klimmer
Forum-lid HC
Berichten: 7941
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:52
Locatie: Geleen

Gebruikersavatar klimmer 29 mar 2013 21:09

Avatar is foetsie, voor de nieuwe gelden kennelijk andere systeemeisen. Wordt stelselmatig geweigerd. Zou graag willen weten wat te doen en wat niet.

senior
Forum-lid
Berichten: 2316
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 29 mar 2013 21:15

En voor deze "verbetering" waren 3 dagen nodig??? We zaten toch niet te wachten op nog meer en nog prominentere reclame?

Gebruikersavatar
apexrider
Forum-lid
Berichten: 1642
Lid geworden op: 16 okt 2009 21:39
Locatie: Almere

Gebruikersavatar apexrider 29 mar 2013 21:18

carel schreef:@Freerider: Is er zicht op verbetering voor Chrome gebruikers? Ik maak gebruik van Chrome op een iPad en de site is bijna onleesbaar. Alles staat onder elkaar, ook de foto's. Wat een blunder van de website ontwikkelaar zeg! Gauw aanpassen of terug naar de oude versie, dit is 3x niks.
Chrome doet het uitstekend op zowel Windows, Linux als OSX, je moet alleen even de browser cache legen. Zo'n drama is het nu ook allemaal niet, zoals al eerder gemeld is het op een tablet prima te doen als je even dubbel tikt op het scherm, dat werkt ook op Android.
Afbeelding

Plaats reactie