Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Korte broeken weer??

waterman
Forum-lid

waterman 15 jan 2012 16:40

Ik had onlangs ook een fietser gezien die welliswaar een gewone stadsfiets reed, maar korte broek en Tshirt. Niet
normaal meer met net 5 graden in de plus. Ik fiets zelfs tot een graadje of 15 met arm-been stukken.
Vanmorgen drie lagen met lange mouw shirtjes, beenstukken en lang broek erover en overschoenen en teenwrmers.
Ik kan niet tegen koude.

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 15 jan 2012 22:07

Oef ik zag er vandaag ook een paar, zit ik me daar met een panty onder mijn lange broek omdat ik het koud heb, het lijkt wel alsof zulke jongens het stoer vinden ofzo, het zijn altijd wel een beetje dezelfde types.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

stokie
Forum-lid

stokie 15 jan 2012 23:17

ik lag vandaag in mn bed en zag ze zelfs met korte broek rijden.. op de tv welteverstaan, de cross in Liévin.. volgens mij veel te koud voor een korte broek..

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 15 jan 2012 23:51

stokie schreef:ik lag vandaag in mn bed en zag ze zelfs met korte broek rijden.. op de tv welteverstaan, de cross in Liévin.. volgens mij veel te koud voor een korte broek..
Ja, maar jij bent een baanpoes :)

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 16 jan 2012 00:30

stokie schreef:ik lag vandaag in mn bed en zag ze zelfs met korte broek rijden.. op de tv welteverstaan, de cross in Liévin.. volgens mij veel te koud voor een korte broek..
8-) Kennelijk vond Zdenek Stybar het er ook iets te koud voor. En o ja, hij won wel...

Afbeelding

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 16 jan 2012 09:14

Ja en leg dan aan je vrienden thuis maar uit dat wielrennen echt een mannelijke sport is. Schattige foto!

tennisser
Forum-lid

tennisser 16 jan 2012 13:54

Koud? ...nou ja, warm is anders, ...maar om nu maar in je bed te blijven liggen omdat 't buiten te koud is....!?!?!? :roll: :roll: :roll: ;)

klaasjenl
Forum-lid
Contact

klaasjenl 25 jan 2012 13:48

AMSTERDAM - Volgende week krijgt Nederland te maken met winterweer. Volgens diverse weersites kunnen de schaatsen uit het vet.

In een persbericht meldt Meteo Consult dat aanstaande zondag vanuit het oosten koude lucht Nederland binnenkomt, waarbij een ‘vlokje sneeuw’ komt kijken.
''Als de huidige weersverwachting uitkomt, kan volgende week woensdag op de eerste ondergelopen weilanden en sintelbanen geschaatst worden.''

Begin volgende week daalt de temperatuur op sommige plaatsen tot min 6, meldt het KNMI. De kans op winterweer is volgens Weerplaza inmiddels gegroeid naar 70 procent.
Het winterweer kent geregeld zon. In de middag komen de temperaturen hooguit rond het vriespunt uit.
Haaksbergen
De verwachting is dat de schaatsbanen van Haaksbergen, Veenoord en Noord-Laren weer zullen strijden om wie als eerste een schaatsmarathon op natuurijs weet te organiseren.
De kou houdt volgende week donderdag en vrijdag aan. De voorspellingen voor de dagen die volgen zijn onzeker.
Bron: nu.nl

Potverdikkie... Denk je dat je het ergste wel hebt gehad en ik me kan opmaken voor een nieuw wielerseizoen, krijgen we deze ellende weer. Ik houd van winterweer hoor. Hoe meer sneeuw, hoe beter. En laat alles maar mooi dichtvriezen. Maar niet meer in februari als ik me erbij heb neergelegd dat we dit jaar alleen herfst hebben gehad... Geen racefiets aangeraakt de afgelopen 2 maanden. Die keer dat ik wel ging fietsen zat alles zo ontzettend onder de drek, pekel en andere rotzooi, dat ik heb besloten mijn fiets niet nog meer te mishandelen zolang ik geen winterfiets heb... Dus was het wachten op een mooi voorjaar, maar nu krijgen we deze ellende weer. Moedeloos word ik er van. :cry:

Vorig jaar zat ik meteen vanaf de jaarwisseling op de fiets. Het was toen weliswaar koud, maar daar kun je je tegen kleden. Het was in elk geval droog!

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 25 jan 2012 16:13

Kou in februari is gebruikelijker dan in november, dus zo bijzonder is dit niet. Ook dit jaar zijn er overal in 't land al genoeg mooie dagen geweest om te fietsen, ook in 't weekend. Een van een beetje zand of pekel gaat een fiets niet kapot, 5 minuten schoonmaken na afloop en de fiets is weer klaar voor 't volgende ritje.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 25 jan 2012 16:14

Liever open vriesweer, dan die wind en regen die we zoveel hebben gehad de laatste weken (op mooi weekend na vorige week).
Less is bore

bleek
Forum-lid

bleek 25 jan 2012 17:15

Neee geen sneeuw! Kou prima, maar sneeuw hoort op bergen en die hebben we hier niet.

klaasjenl
Forum-lid
Contact

klaasjenl 25 jan 2012 17:53

daniel1975 schreef:Liever open vriesweer, dan die wind en regen die we zoveel hebben gehad de laatste weken (op mooi weekend na vorige week).
Hier in Hengelo hadden we vorige week volgens mij ook niet zo'n best weekend. 2 weken terug wel een mooie zaterdag, maar die had mijn vriendin al voor mij gereserveerd...

@am-classicfan: Voordat je de pekel echt overal tussen weg hebt gehaald ben je wel wat langer bezig dan 5 minuten... Bovendien woon ik bovenin een flat en staat de fiets netjes op een slaapkamer. Weinig mogelijkheden dus om hem thuis schoon te spoelen. Modder laat ik meestal opdrogen en poets ik er dan af. Met pekel lijkt me dat niet zo'n goed idee.

Plaats reactie