Batavus
-
- Forum-lid
Afmonteren gebeurt met een oude Shimano 105 groep, mèt buiscommandeurs.
Mijn vrienden in Berlijn hebben deze in de winkel staan. Die richting moet het een beetje op, maar dan zonder voordragers.
Ik mis de mogelijkheid voor bidonhouders op mijn fiets, daar moet ik nog wat op verzinnen.
Mijn vrienden in Berlijn hebben deze in de winkel staan. Die richting moet het een beetje op, maar dan zonder voordragers.
Ik mis de mogelijkheid voor bidonhouders op mijn fiets, daar moet ik nog wat op verzinnen.
Zoiets wil ik ook gaan bouwen, Ik heb nu een Batavus Champion (Intercycle) en een Raleigh Cadet in Panasonic kleuren staan als mogelijke kandidaten.
Eerst maar een beide fietsen strippen en kijken wel frame mij het beste bevalt..
Eerst maar een beide fietsen strippen en kijken wel frame mij het beste bevalt..
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Ik zou ze eerst maar 's wegen ErnieErnie C. schreef:
Allebei veel maar dat moet ook met zo'n fiets, hoe meer staal hoe steviger .
Ik heb ze geen van beide gepoetst als ik dat gedaan heb blijkt misschien dat er één van de twee niet gespoten hoeft te worden en dat "weegt zwaarder" dan een paar ons extra staal.
Ze rijden allebei goed en hebben samen 25 euro gekost dus plezier gegarandeerd .
Ik heb ze geen van beide gepoetst als ik dat gedaan heb blijkt misschien dat er één van de twee niet gespoten hoeft te worden en dat "weegt zwaarder" dan een paar ons extra staal.
Ze rijden allebei goed en hebben samen 25 euro gekost dus plezier gegarandeerd .
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Deze voorvork is heel bijzonder, past mooi bij deze kleur!
-
- Forum-lid
Vanavond de Weinmannetjes opnieuw monteren en het Brooks zadel erop. Komend weekend testen!
-
- Forum-lid
Het resultaat na de eerste testrit
-
- Forum-lid
Als een trein, de 37 mm banden bevallen heel goed.
-
- Forum-lid
Mooie bike! veel fijne kilometers deze zomer....