Teamgear 2012
Ik vind vooral de combinatie van Bianchi (celeste) en de Vacansoleil kleding geen porum...
Als Bianchi dan met alle geweld zoveel celeste wil, laat ze dan ook voor een ploeg gaan met die kleur (of de bereidheid dat op te nemen). De foto van Hoogerland op de Bianchi doet mij denken dat hij op een leenfiets is gestapt...
De Giant van Rabobank ziet er misschien zelf heel druk uit, maar past volledig bij de teamkleuren en kleding.
Als Bianchi dan met alle geweld zoveel celeste wil, laat ze dan ook voor een ploeg gaan met die kleur (of de bereidheid dat op te nemen). De foto van Hoogerland op de Bianchi doet mij denken dat hij op een leenfiets is gestapt...
De Giant van Rabobank ziet er misschien zelf heel druk uit, maar past volledig bij de teamkleuren en kleding.
-
- Forum-lid
Als de blauwe streep er niet was geweest was het tenue veel mooier geweest naar mijn idee. Ook een kwestie van wennen.
fiets mag er zeker wezen!
kleding is een stuk minder ..
de leopard kleding van vorig jaar vond ik prachtig!
maar dit.. volgens mij hadden ze haast met het ontwerpen en hebben ze gewoon even de nieuwe sponsoren toegevoegd aan het ontwerp van vorig jaar..
kleding is een stuk minder ..
de leopard kleding van vorig jaar vond ik prachtig!
maar dit.. volgens mij hadden ze haast met het ontwerpen en hebben ze gewoon even de nieuwe sponsoren toegevoegd aan het ontwerp van vorig jaar..
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
- boswielrenner
- Forum-lid
Geweldige fiets en dito tenue.Ik vind het wel erg mooi.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Zwarte broek met rode band altijd al mooi gevonden. Shirt is inderdaad een beetje verwarrend.
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba