Herman van der Zandt, nieuwslezer van het NOS journaal en wielerliefhebber, schijnt interesse te hebben. Lijkt mij een prima alternatief!jansen01 schreef:Wie wordt naar jullie verwachting aankomend jaar de presentator van de Avondetappe? Smeets gaat immers naar omroep MAX
Wielrennen op tv
Hij schijnt wel geeist te hebben dat er een touchscreen beschikbaar is...tennisser schreef:Herman van der Zandt, nieuwslezer van het NOS journaal en wielerliefhebber, schijnt interesse te hebben. Lijkt mij een prima alternatief!jansen01 schreef:Wie wordt naar jullie verwachting aankomend jaar de presentator van de Avondetappe? Smeets gaat immers naar omroep MAX
Wilfried de Jong lijkt mij de beste kandidaat.
En misschien ook wel de enige geschikte.havana schreef:Wilfried de Jong lijkt mij de beste kandidaat.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Toch vind ik HvdZ ook wel een interessante optie. Wellicht samen met WdJ? Zou mooie combi zijn imho.
Less is bore
Ik vind Thijs Zonneveld een goede optie. Het viel me afgelopen dagen op dat hij luisterd naar de gast en tijdens het gesprek snel een goede vraag kan stellen.jansen01 schreef:Wie wordt naar jullie verwachting aankomend jaar de presentator van de Avondetappe? Smeets gaat immers naar omroep MAX
Iets wat een precentator als Smeet nog wel eens mist. Verder Wilfried de Jong ook prima optie.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
Mee eens, niets mis met Thijs Zonneveld. Prima sidekick naast Mart Smeets. Ik heb de aversie van sommigen tegen Thijs nooit begrepen maar de stap naar een talkshow lijkt me wat te snel en te hoog gegrepen.
Overigens denk ik dat sommigen iets te lichtzinnig denken over het presenteren van een talkshow.
Herman van der Zande is een prima kerel en een goede nieuwslezer maar een talkshow presenteren is een vak apart en er zijn vele goede en ervaren televisiepresentatoren mislukt als talkshow presentator.
Van mij mag Mart nog wel even doorgaan, anders lijkt Wilfried de Jong (eventueel samen met Mathijs van Nieuwkerk zoals bij Holland Sport) mij de beste optie.
Overigens denk ik dat sommigen iets te lichtzinnig denken over het presenteren van een talkshow.
Herman van der Zande is een prima kerel en een goede nieuwslezer maar een talkshow presenteren is een vak apart en er zijn vele goede en ervaren televisiepresentatoren mislukt als talkshow presentator.
Van mij mag Mart nog wel even doorgaan, anders lijkt Wilfried de Jong (eventueel samen met Mathijs van Nieuwkerk zoals bij Holland Sport) mij de beste optie.
Precies mijn gedachten. Aan tafel bij Mart vind ik hem uitstekend. Dat van die berg zullen we maar snel vergeten....rooi1977 schreef:Ik vond het hem ook goed aan tafel .. Dat van die berg geloof ik onderhand wel, maar verder niks mis met die gast ..
Laat Van Nieuwkerk lekker rond 19:30 uur doordraaien, tijdens de avondetappe wil ik (interessante) gasten aan het woord horen.vantheman schreef:Mee eens, niets mis met Thijs Zonneveld. Prima sidekick naast Mart Smeets. Ik heb de aversie van sommigen tegen Thijs nooit begrepen maar de stap naar een talkshow lijkt me wat te snel en te hoog gegrepen.
Herman van der Zandt kan (en doet) meer dan alleen het nieuws lezen. Ik heb er wel vertrouwen in.