Garmin Edge 500
Ja, dat gebeurt simultaan. Het volgen van een course staat los van het loggen.
Tijdens. Er altijd een kleine vertraging in overigens, aangezien de Edge de waarde meet op basis van het stukje dat je net hebt geklommen. Dat is overigens bij concurrenten net zo.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Misschien voor sommige een verrassing maar de Bryton Rider 50 beschikt over een accelerometer!amclassic-fan schreef:Een veel betere oplossing zou zijn om een accelerometer erin te zetten, maar dat is schijnbaar te duur voor de heren fabrikanten.
- timofietst
- Forum-lid
Op de Ventoux is dat makkelijk: na die scherpe bocht begint het bos. En da's heul steil, 9,5 km lang ongeveerOD_90 schreef:Als ik bv de mont ventoux op rij, kan ik dan zien wanneer het (exact) stijl is?
Bovendien hebben die aardige Fransen iedere km een geel/wit steentje geplaatst waar het stijgings % opstaat; mooie gelegenheid om je 500 te ijken.timofietst schreef:Op de Ventoux is dat makkelijk: na die scherpe bocht begint het bos. En da's heul steil, 9,5 km lang ongeveerOD_90 schreef:Als ik bv de mont ventoux op rij, kan ik dan zien wanneer het (exact) stijl is?
Ik jaag de concurrentie voor me uit.......
Pegoretti Mxxxxxo
Canyon Grizl
Pegoretti Mxxxxxo
Canyon Grizl
Voor de liefhebbers. Software versie 3.0 is nu beschikbaar voor edge 500. Het heeft even geduurd. Met name de mensen die met vermogen trainen worden op hun wenken bediend. Update de software via de webupdater en niet via my dashboard (die levert wat meer problemen op heb ik begrepen). Als je de garmin opnieuw opstart wel even geduldig zijn. Mijn scherm bleef na wat installeeractiviteit ca 4 min leeg maar uiteindelijk komt t goed.
- timofietst
- Forum-lid
"Fixed various issues for courses" Zou fijn zijn, vorig weekend bevroor mijn Edge500 bij het gebruik van een course. Enige remedie was de batterij leeg laten lopen, resetten lukte ook niet. En die extra pagina is welkom natuurlijk!!
-
- Forum-lid
Ik heb na een valpartij een scheur in mijn scherm gekregen, de garmin doet het nog wel goed.
Maar is er ook een manier om alleen een nieuw schermpje te krijgen?
Maar is er ook een manier om alleen een nieuw schermpje te krijgen?
Ik had eerst problemen na wat ik dacht door de update naar 3.0 kwam, ik kon niet meer automatisch uploaden naar Garmin Connect. Ik ben er vandaag achter gekomen dat er iets fout was gegaan met het downloaden van een koers. Nadat ik deze koers verwijderd had werkte alles weer prima.timofietst schreef:"Fixed various issues for courses" Zou fijn zijn, vorig weekend bevroor mijn Edge500 bij het gebruik van een course. Enige remedie was de batterij leeg laten lopen, resetten lukte ook niet. En die extra pagina is welkom natuurlijk!!
Daarna nog een koers gereden waarbij ik over bekend terrein een route volgde op de Garmin. Ik heb geen last gehad van wegvallen van de route o.i.d., het werkt allemaal naar behoren.