Pagina 7 van 8

Geplaatst: 07 apr 2011 11:56
door njitram
Okay.. Tot dusver goede ervaringen, maar ook al tijdje daar niet meer iets besteld.

Geplaatst: 07 apr 2011 18:07
door harmen21
Ik schrok een beetje van de 5 klachten hierboven (Joers, Tornado Tom, Gamiel, Torro en LVGH) en dus reageer ik graag met het verzoek of zij mij persoonlijk willen mailen met hun ordernummer om te achterhalen wat er fout is gegaan. Ik baal natuurlijk enorm als u niet tevreden bent, ondanks dat ik me realiseer dat we niet foutloos werken en wil dus graag tot op de bodem uitzoeken waar het in deze gevallen fout is gegaan. Overigens ter informatie hebben we het afgelopen jaar enorm geinvesteerd in leversnelheid (we verzenden nu ook langer door op een dag), voorraad (we hebben een enorme voorraad en ook hebben we veel meer voorgeorderd bij leveranciers; dit was ook wel nodig omdat vooral leveranciers steeds minder op voorraad nemen) en klantenservice (de mailbox is aan het einde van de werkdag altijd leeg (als u vrijdag na 17.00 mailt dan zal het inderdaad wel tot maandag duren voordat u antwoord heeft) en we hebben met veel fabrikanten afspraken gemaakt (zodat wij zelf heel snel een garantie kunnen oplossen) en er is niks uitbesteed zoals iemand suggereerde, daarvoor hechten we te veel waarde aan het perfect willen doen voor onze klant! Tevens is het aantal bestellingen waar iets mee fout gaat ten opzichte van een jaar geleden juist gedaald zonder dat we niet blijvend gemotiveerd zijn het elke dag nog beter te doen (en ik moet zeggen dat een aantal klachten ook nog eens dubbel motiveren om nog harder er tegen aan te gaan om geen klant teleur te stellen (overigens werkt een complimentje net zo en hebben we dit liever :)...dus zou ik het enorm waarderen als u mij persoonlijk mailt, dan zoek ik het uit, pak het op en verbeter het en u krijgt uiteraard bericht van de uitkomst! Bij voorbaat dank en ik verzeker u dat elke medewerker binnen Futurumshop elke dag 110% geeft om u goed te helpen en dat we erop gebrand zijn fouten tot een minimum te reduceren,

Harmen van der Meulen, directeur Futurumshop

Ps. de upgrade kit van de Flow is inderdaad een tijd niet voorradig geweest, nadat deze op was geraakt. Dit was echt enorm vervelend en onverwachts, omdat we mbt Tacx 2x zoveel hadden voorgeordend dan het jaar daarvoor. Een alternatief is er dan ook niet voor zo'n product wat het extra vervelend maakt.

Geplaatst: 07 apr 2011 20:19
door loos
De medewerkers zijn correct en aardig, daar ligt het gelukkig niet aan.

Maar ook ik heb na al jaren naar volle tevredenheid bij Futurumshop besteld te hebben het laatste jaar een aantal keren een wat mindere ervaring gehad.

Wat er mis is, is dat leveringen langer duren, artikelen die op voorraad staan niet voorradig blijken te zijn, en als er iets mis gaat, er dan vaak fout op fout gestapeld wordt.
Daar moet Futurumshop m.i. aan werken, ze deden het altijd zo goed!

Geplaatst: 11 apr 2011 16:06
door davidbernard69
@Harmen21

Wel jammer dat er geen reactie volgt als ik dan een pm stuur. Kijk ook eens op de volgende website: TIPS

Overigens ontving ik op mijn vraag over de tweede order (die morgen twee weken geleden geplaatst is) gewoon weer een standaardreactie. 'Leveringsproblemen' terwijl de artikelen ook nu, as we speak, in de shop als voorradig aangegeven worden.

In dat geval spreken wij dus van misleiding van de consument. Het gaat vast niet zo goed met Futurumshop...

Geplaatst: 11 apr 2011 16:19
door remmiedepemmie
davidbernard69 schreef:@Harmen21

Wel jammer dat er geen reactie volgt als ik dan een pm stuur.


Ik neem aan dat Harmen21 niet een vast bezoeker van het forum is, gezien zijn aantal berichten. Iemand zal hem gewezen hebben op het bestaan van dit onderwerp. Dus om hem nu aan te spreken op het niet beantwoorden van een PM...

Geplaatst: 11 apr 2011 16:34
door jasperr
Ik denk ook dat Harmen21 bedoelde dat je hem een e-mailtje kon sturen waarin je hem aanschrijft. En dus niet een PM via dit forum.

Edit; gevonden in zijn profiel: harmen@futurumshop.nl

Geplaatst: 11 apr 2011 16:54
door davidbernard69
Oops.. ik had het e-mailadres in het profiel over het hoofd gezien en een pm gestuurd om z'n e-mailadres te vragen voor de reactie ;-) Het zijn lange dagen folks..

Geplaatst: 13 apr 2011 15:45
door gamiel
Harmen21 schreef:...dus zou ik het enorm waarderen als u mij persoonlijk mailt, dan zoek ik het uit, pak het op en verbeter het en u krijgt uiteraard bericht van de uitkomst!


Ga ik doen, eerst vanavond thuis ff de ordernummers opzoeken.

Geplaatst: 13 apr 2011 17:21
door redbull-erik
RedBull-Erik schreef:Na eerdere positieve ervaringen met Futurumshop nu een negatieve. Had 3 artikelen besteld: 2 buitenbanden RR 2,25, 1 verende voorvork RS SID Race en 10 biba's (omdat ze die niet per stuk leveren). Direct betaald via iDeal. Kreeg toen eerst bericht dat de vork op dat moment niet op voorraad was. Als alternatief werd een vaste cyclocross vork aangeboden. :/ Vervolgens kreeg ik bericht dat de RR 2,25 niet leverbaar waren. :/ Vervolgens kreeg ik bericht dat de vork helemaal niet meer leverbaar is (maar hij staat nog wel steeds op de website :/). Uiteindelijk heb ik gisteren de hele bestelling maar geannuleerd. Die 10 biba's haal ik wel ergens anders. Ben benieuwd hoe snel mijn centjes teruggestort worden.... :-(
Kortom: ze hebben leuke aanbiedingen, maar het is maar de vraag of het allemaal leverbaar is.


Krijg net bericht van Futurumshop dat ze het hele bedrag terug hebben gestort. Dat duurt dus ongeveer een week. Valt me niet tegen.

Geplaatst: 21 apr 2011 16:51
door davidbernard69
Afgelopen dinsdag alsnog een alternatief ontvangen voor de broek die ik drie weken eerder besteld had. Wel een gratis paar sokken erbij gekregen. Ik heb wel het idee dat er serieus naar de kritiek geluisterd wordt en las net dat de webshop vernieuwd gaat worden. Men is zeker van goede wil.

Geplaatst: 22 apr 2011 20:30
door stephan68
Kreeg vandaag onderstaande e-mail van Futurumshop!

[IMG=http://img263.imageshack.us/img263/6527/futurum.png]

Geplaatst: 25 apr 2011 16:05
door fietsen56
Zaterdag, 16 april fietscomputer besteld.
Dinsdag, 19 april al in huis. Ouderwets goed dus.