Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

[Poll] Benenscheerdilemma

eelcoz

eelcoz 27 mar 2012 15:07

havana schreef:
53x11 schreef: Wat fijn dat jij me zo goed kent! Beter dan ik mezelf in ieder geval. Wat fijn lijkt me dat, zo goed weten hoe de wereld in elkaar zit. Waar kun je dat leren?
Ja, de waarheid is hard hè. ;) Maar goed, daar leer je als socioloog wel mee omgaan. Studie sociologie is overigens een goed startpunt als je meer van sociale fenomenen wil weten. Overigens is het maar een visie hè, ik verkondig het niet als waarheid. Mijn verhaal begint dan ook met "ik zie het als...".
Heb jij sociologie gestudeerd? Op de een of andere manier dacht ik altijd aan Communicatiewetenschappen, ik weet niet hoe dat in m'n systeem is gekomen...

Was je dan ook een blowende hippie die tegen het systeem was? :D :D

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 27 mar 2012 15:12

Wat is er tegen voormalige blowende hippies die tegen het systeem waren?
Die wisten tenminste hoe je met haar om moest gaan. :D
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6570
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 27 mar 2012 15:57

farelli schreef:Wat is er tegen voormalige blowende hippies die tegen het systeem waren?
Die wisten tenminste hoe je met haar om moest gaan. :D
Dat was HAIR :mrgreen:

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27872
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 27 mar 2012 18:13

eelcoz schreef:
havana schreef:
53x11 schreef: Wat fijn dat jij me zo goed kent! Beter dan ik mezelf in ieder geval. Wat fijn lijkt me dat, zo goed weten hoe de wereld in elkaar zit. Waar kun je dat leren?
Ja, de waarheid is hard hè. ;) Maar goed, daar leer je als socioloog wel mee omgaan. Studie sociologie is overigens een goed startpunt als je meer van sociale fenomenen wil weten. Overigens is het maar een visie hè, ik verkondig het niet als waarheid. Mijn verhaal begint dan ook met "ik zie het als...".
Heb jij sociologie gestudeerd? Op de een of andere manier dacht ik altijd aan Communicatiewetenschappen, ik weet niet hoe dat in m'n systeem is gekomen...

Was je dan ook een blowende hippie die tegen het systeem was? :D :D
Inderdaad CW, dat is bij de VU onderdeel van sociale wetenschappen. In de praktijk betekent dit dat je tot en met de bachelor hetzelfde programma volgt. Aan hippies heb ik een broertje dood, trouwens...

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 27 mar 2012 21:05

Mooi of praktisch, het boeit mij niet zo wat anderen doen.

Aangezien het anderen wel boeit... :-) ik vond dat scheren ook altijd maar onzin. toen ik een paar winters geleden erg lelijk onderuit ging toen bleken de haren een prima infectiebron en dat zat genezing behoorlijk in de weg met de nodige littekens tot gevolg. Daarna ben ik gaan scheren. Juist in de winter omdat de kans dat ik dan onderuit ga het grootste is. natuurlijk scheer ik dan ook de zomer door. Tot ongenoegen van mijn vrouw overigens. maar ik zal eerlijk zijn. Hoewel ik niet het meest atletische lichaam van deze wereld heb, vind ik het dan wel weer mooi dat je door het scheren de spieren goed kan zien. Ben ik toch ijdeler dan ik eigenlijk dacht. :-)
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 27 mar 2012 23:55

jmder schreef:Gat in de markt.........wie wil er snel rijk worden..........zwembroeken met beenhaarprint en fietsbroeken met kale kuiten. Net als armstukken met tattoo's! Alle problemen opgelost en de vrouwen (ook de mijne) weer blij.
De manty (voor de stoere man)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 28 mar 2012 00:00

:lol: "Lees de bijsluiter"
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 28 mar 2012 00:05

kilometervreter schreef:Inderdaad vanaf nu doen we het uit sympathie voor alle vrouwen.
Dat deden we toch al? Uiteindelijk is het hele wielrennen toch maar een metafoor voor
Afbeelding
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Gebruikersavatar
jeroenkuiper
Forum-lid
Berichten: 1090
Lid geworden op: 31 mei 2010 00:20
Locatie: wolvega

Gebruikersavatar jeroenkuiper 28 mar 2012 00:07

haha.... geweldig filmpje van rembo en rembo...
Afbeelding

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 28 mar 2012 00:08

Idd, al lang vóór 'de waterval' was Maxim ook al een held!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 28 mar 2012 08:44

Ik ging er altijd al van uit dat dat hele scheergedoe zo'n 90% pose en 10% functioneel was, en het fijne is dat dat nu ook door de scheerders zelf wordt bevestigd: ik heb nog bijna geen praktische argumenten gehoord, en de meesten geven volmondig toe dat ze het gewoon doen om er beter uit te zien.
Al is de vraag in hoeverre dat 'persoonlijke gevoel voor esthetiek' niet is ingegeven door sociale druk, ofwel door de angstvallige behoefte om door andere fietsers voor vol te worden aanzien.
Ik heb in elk geval nog nooit van voetballers gehoord die hun benen scheren met het argument dat dat zoveel mooier staat...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 28 mar 2012 09:44

Dus jij vind een koersbroek met haar eronder EN waar haren uitsteken mooier dan een koersbroek met gladde geschoren bruine benen?

De vergelijking met voetballers vind ik slecht, want die hebben hoge sokken aan. Body builders doen het bv wel, en daar gaat t wel om mooi zijn.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet zou doen als ik geen wedstrijden zou rijden.

Op de mtb heeft t wel voordelen! Als er haar op m'n benen staat dan blijft daar altijd modder aanhangen

Plaats reactie