Retro / oudere fietsen
mooie fiets .. ik wil ook nog een keer zoiets als single speedridefreeordie schreef:Mijn meest recente verovering:
(meer plaatjes in Single Speed draadje)
En mijn trouwe scheurijzer:
heb er onlangs de bijpassende voorvork bij gevonden (what are the odds!)
Nu die klaar is hier ook maar evebn plaatsen.
-
- Forum-lid
Ik had hem al gezien in het gios forum. Maar hij is echt prachtig.
Heel mooi in zijn oude staat hersteld
Heel mooi in zijn oude staat hersteld
chrissiewizzie schreef:Heel erg mooi, maar met een wit zadel en witte kabels nog mooier!
Dan mogen er ZEKER geen witte kabels en zadel op.velolove schreef:Idd mooi maar niet helemaal periode-correct .
Als jullie eruit zijn hoor ik het graag
De Olmo Grand Prix waarmee ik dit jaar L'Eroica 209 km hoop te volbrengen.
Columbus Aelle frame: doelgroep recreanten.
Met o.a. nuovo record, Cinelli giro d'Italia, Modolo, maillard freewheel 6 speed.
Pedalen worden nog gewisseld.
Is verder geen verzamelobject.
Columbus Aelle frame: doelgroep recreanten.
Met o.a. nuovo record, Cinelli giro d'Italia, Modolo, maillard freewheel 6 speed.
Pedalen worden nog gewisseld.
Is verder geen verzamelobject.
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Als het periode correct afgemonteerd moet worden kan dat dus niet. Sterker dan moeten er GRIJZE kabels opchrissiewizzie schreef:@GastheerG: waarom zeker geen wit zadel en witte kabels dan? Ik ben benieuwd.
De Fangio die ik al een tijdje in huis heb is bijna klaar. Gisteren eindelijk het grootste deel kunnen opbouwen. Dat was de afgelopen tijd een heel gepuzzel, zowat niks is standaard aan dat frame. het lijkt nog het meest op een raceframe waar cantilevernokken aangesoldeerd zijn. Met bar weinig ruimte voor spatborden (doel was een randonneuse-afmontage). En natuurlijk de 'lastige' Shimano commandeurnokken waar zo goed als niks op past. Maar dan is het deste mooier als je 'm toch nog afhebt. .
-
- Forum-lid
Zoiets misschien...
Daar komt weinig wit aan te pas!
@Cervino: Deftige Olmo! Aan het materiaal zal het niet liggen straks in Toscane.
Daar komt weinig wit aan te pas!
@Cervino: Deftige Olmo! Aan het materiaal zal het niet liggen straks in Toscane.
Ik weet niet welk jaar precies maar ik weet nog goed dat er bij Campa remmen voor het eerst ZWARTE kabels zaten en ik heb in die jaren heel wat fietsjes met Campa afgebouwd Shimano deed ik ook nietchrissiewizzie schreef:Grijze kabels zijn ook mooi, maar de reden voor het zwarte zadel ipv wit?
Weer later kwam Campa met wit (parelmoer) maar dat dat was al in de Record C periode en natuurlijk de fraaie Cobalto set.
Veder vind ik witte kabels teveel de aandacht vragen en dat geld ook voor een zadel.