Weleens wat gekocht bij Ekoi?
2 Helmen gekocht (Corsa light). Zien er op zich mooi uit en de (Aero) kap past mooi. Wel wat lompe sluiting en dito bandjes. Het gewicht klopt voor geen meter; dat is met 235 gram i.p.v. de beloofde 185 gram ronduit slecht. De levering en communicatie waren ronduit slecht! Ik heb de helmen pas na 1(!) maand ontvangen en dat pas na een hoop zeer matige emailwisselingen; traag, niet oplossingsgericht en zelfs geen bericht dat het pakket er nu aankwam. Op de site staat mijn pakket ook nog steeds als onderweg. Overigens is de site ook erg beroerd; traag, halve vertalingen, onduidelijke kortingen en haperende ICT (pas na een paar pogingen kon ik eindelijk bestellen/betalen). De helmen gaan dus terug; benieuwd hoe dat gaat!
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Ik herken me totaal niet in jouw verhaal. Ik heb wel positieve ervaringen. Beetje jammer dat de damesmodellen nu na een paar jaar verdwenen te zijn pas weer mondjesmaat terugkomen. Afgelopen zomer leuk setje gekocht.tomtom schreef: ↑07 dec 2017 21:25 2 Helmen gekocht (Corsa light). Zien er op zich mooi uit en de (Aero) kap past mooi. Wel wat lompe sluiting en dito bandjes. Het gewicht klopt voor geen meter; dat is met 235 gram i.p.v. de beloofde 185 gram ronduit slecht. De levering en communicatie waren ronduit slecht! Ik heb de helmen pas na 1(!) maand ontvangen en dat pas na een hoop zeer matige emailwisselingen; traag, niet oplossingsgericht en zelfs geen bericht dat het pakket er nu aankwam. Op de site staat mijn pakket ook nog steeds als onderweg. Overigens is de site ook erg beroerd; traag, halve vertalingen, onduidelijke kortingen en haperende ICT (pas na een paar pogingen kon ik eindelijk bestellen/betalen). De helmen gaan dus terug; benieuwd hoe dat gaat!
Wat is nu de reden dat de helmen terug gaan, dat geef je niet aan. Omdat ze zwaarder zijn dan aangegeven?
Voor de liefhebbers, nu 50% korting.
@Jans, de helmen zijn ok maar heel fraai vind ik ze niet. Vanwege het gewicht, de onbetrouwbare service, de slechte communicatie en de enorm beroerde website heb ik in elk geval weinig vertrouwen in hun producten. Dan ga ik liever met betrouwbaardere producenten in zee. Ook wel vreemd dat Ekoi nergens meer te koop is (en dat was wel zo). Dat zegt wellicht ook iets over het bedrijf. Die 50% korting geldt alleen voor een tweede product.....
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Ekoi heeft soms erg kortlopende aanbiedingen. Op het moment dat ik het schreef waren er wel degelijk heel veel aanbiedingen met 50% korting.tomtom schreef: ↑09 dec 2017 10:23 @Jans, de helmen zijn ok maar heel fraai vind ik ze niet. Vanwege het gewicht, de onbetrouwbare service, de slechte communicatie en de enorm beroerde website heb ik in elk geval weinig vertrouwen in hun producten. Dan ga ik liever met betrouwbaardere producenten in zee. Ook wel vreemd dat Ekoi nergens meer te koop is (en dat was wel zo). Dat zegt wellicht ook iets over het bedrijf. Die 50% korting geldt alleen voor een tweede product.....
Ik heb wel goede ervaringen met communicatie. Afgelopen week in Nederland gevraagd waarom er geen winterkleding voor dames is. Binnen een dag antwoord dat het er aan komt. Op wat opmerkingen van mij over het tijdstip, midden in de winter, kreeg ik per kerende mail een reactie.
"Heel Frankrijk" rijdt in Ekoi, dus ik neem aan dat het wel meevalt met de onbetrouwbaarheid.
Kun jij een bedrijf aangeven waar je het ooit kon kopen anders dan bij Ekoi zelf? Ik kan me niet anders herinneren dan dat je het alleen bij hen kon kopen.
Dat kan een bewuste strategie zijn ook natuurlijk.
Net deze bib shorts besteld trouwens. Door dit topic nog even gaan loeren op de site en me niet kunnen inhouden...
http://www.ekoi.com/nl/koersbroeken/625 ... results=16
Ik vind hem wel heel mooi.hayes schreef: ↑09 dec 2017 15:37 Net deze bib shorts besteld trouwens. Door dit topic nog even gaan loeren op de site en me niet kunnen inhouden...
Klopt, in Frankrijk lijkt de helft van de fietser wel iets van Ekoi te dragen.
Ik vond (en vind) hun design soms iets té opzichtig, maar intussen lijkt er een mooie mix in het assortiment te zitten.