Gaafceon schreef:Niks.dickygiovanni schreef:Wat is hier mis mee?
Transfers 2013
-
- Forum-lid
Do kin der mar druk mei weze
-
- Forum-lid
Verklaar u nader..materialist schreef:Gaafceon schreef:Niks.dickygiovanni schreef:Wat is hier mis mee?
-
- Forum-lid
Gewoon gaaf
enne soms is een sigaar gewoon een sigaar en zit er niks achter
enne soms is een sigaar gewoon een sigaar en zit er niks achter
Do kin der mar druk mei weze
-
- Forum-lid
Juust, kan hier allemaal!
Ben benieuwd wat hij bij Lotto kan laten zien.27 november 2012 - 12:11
Lotto Belisol heeft zijn kern verruimd met Dirk Bellemakers. De 28-jarige Nederlander was einde contract bij Landbouwkrediet - waar hij zich vooral liet opmerken door mee te schuiven in lange ontsnappingen en in de Ardennenklassiekers - en tekende bij Lotto Belisol een overeenkomst voor één seizoen.
Sportief manager Marc Sergeant: "Na het vertrek van Gianni Meersman - waarvan het nooit de bedoeling was dát hij zou vertrekken - wilden we zeker over een even ruime kern beschikken. Soms rijden we een driedubbel programma en vorig seizoen hebben we gezien dat - rekening houdend met mogelijke blessures - een team van 28 renners geen overbodige luxe is."
"Met Dirk Bellemakers halen we iemand bij de ploeg waarvan we weten dat hij genereus is in de inspanning tegenover zijn ploegmaats, altijd een positieve mentaliteit toont, en ofwel mee kan schuiven in een vroege ontsnapping waardoor zijn ploegmaats in een zetel zitten ofwel nuttig werk kan verrichten in de achtervolging. Vooral de Ardennenklassiekers moeten hem liggen; en als trainingsmakker van Jelle Vanendert kennen zij elkaar al zeer goed."
Dirk Bellemakers: "Ik noem mezelf een allrounder die zijn mannetje kan staan op geaccidenteerd terrein. Gezien mijn profiel ben ik geen klimmer, maar ik kan toch vrij aardig bergop. De rol die ik bij Lotto Belisol zal vervullen zal er uiteraard één zijn in dienst van de kopmannen, en tijdens het Ardens voorjaar in de eerste plaats voor Jelle Vanendert."
"Uiteraard ben ik heel blij met de kans die ik nu krijg. Ik ben steeds blijven geloven dat ik nog een stapje hogerop zou kunnen zetten en nu is het aan mij om die kans met beide handen te grijpen. Als 28-jarige de stap zetten naar een WorldTour-ploeg lijkt laat, maar door het afmaken van mijn studie commerciële economie zette ik pas de laatste twee jaar alles op de koers. Daardoor denk ik op vele vlakken nog progressie te kunnen boeken. Door in een beter gestructureerde ploeg te rijden, wedstrijden op het hoogste niveau te betwisten en hard te werken moet ik zeker nog beter kunnen."
[www.lottobelisol.be]
Eens zien wat dit met de transfermarkt doet:
http://www.cyclingnews.com/news/katusha ... ur-licence" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cyclingnews.com/news/katusha ... ur-licence" onclick="window.open(this.href);return false;
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Wat die 194 punten van Rogers wel niet hebben kunnen betekenen voor Saxo .timo2.0 schreef:Eens zien wat dit met de transfermarkt doet:
Dit moet toch betekenen dat er iets serieus aan de hand is bij Katusha. Een transfer van Rodriguez? Een dopingspook wat nog uit de kast moet komen.
De tijd zal het leren, maar je laat toch niet zomaar de World Tour winnaar en het 2e team weg uit de World Tour.
Campagnolo Ultra Dork
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik denk dat het bij katusha om het financiële plaatje achter het team gaat. Het kan allerlei redenen hebben, maar het plan zal wel niet in de goede aarde zijn gevallen bij de UCI.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!