WK 2012
-
- Forum-lid
Exact, overigens wel gezien op een Canyon dacht ik.litespeed schreef:Ook geen r2c shifters...
EDIT Of was dat Di2TT?
Omdat oortjes verboden zijn communiceert Leo van Vliet tijdens het WK via SMS'jes in geheimtaal met zijn renners: http://www.ad.nl/ad/nl/1018/Wielrennen/ ... medium=RSS" onclick="window.open(this.href);return false;.
Het moet niet veel gekker worden.
Het moet niet veel gekker worden.
-
- Forum-lid
Wat een flauwekul zeg. Gaat 'm niet worden met deze aanpak. Vier kopmannen en gecodeerde sms'jes. Daarmee ga je geen wereldtitel binnenhalen.
Ik zou gewoon lekker aanvallend gaan koersen en de kaart Terpstra spelen. Vroeg in de aanval en kijken of je vooruit kunt blijven. Wachten tot de laatste ronde heeft geen zin want we hebben niemand die de favorieten los gaat rijden op de laatste klim en we hebben ook niemand die de sprint gaat winnen.
Leuke fotoreportages trouwens!
Ik zou gewoon lekker aanvallend gaan koersen en de kaart Terpstra spelen. Vroeg in de aanval en kijken of je vooruit kunt blijven. Wachten tot de laatste ronde heeft geen zin want we hebben niemand die de favorieten los gaat rijden op de laatste klim en we hebben ook niemand die de sprint gaat winnen.
Leuke fotoreportages trouwens!
Waarom zo moeilijk doen mer SMS'jes op grote matrix borden?
Er is vast al een fietscomputertje dat zo slim is dat je er berichtjes naar kunt sturen. Dus gewoon sms'je sturen naar de renners zelf. Niet in geheim taal ofzo. Maar in klare tekst. Ik zou er ook niet aan moeten denken om met een pols van 190 een versleuteld bericht te moeten ontcijferen.
Er is vast al een fietscomputertje dat zo slim is dat je er berichtjes naar kunt sturen. Dus gewoon sms'je sturen naar de renners zelf. Niet in geheim taal ofzo. Maar in klare tekst. Ik zou er ook niet aan moeten denken om met een pols van 190 een versleuteld bericht te moeten ontcijferen.
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Vandaag geen live uitzending?
Ik vind het wel een geniale aanpak! Vier kopmannen! Toch mooi vier kansen. En die gecodeerde SMSjes vind ik gewoon briljant!
Ik lees trouwens net dat de Belgen er alles aan doen om de codering te kraken. Ze schijnen er echt heftig van onder de indruk te zijn.
Overigens zie ik het maandag al in de krant staan:
Nederland mist titel door tikfout
Van Vliet (met pruillipje) : Het bericht afw8ten had afsl8ten moeten zijn!
Ik lees trouwens net dat de Belgen er alles aan doen om de codering te kraken. Ze schijnen er echt heftig van onder de indruk te zijn.
Overigens zie ik het maandag al in de krant staan:
Nederland mist titel door tikfout
Van Vliet (met pruillipje) : Het bericht afw8ten had afsl8ten moeten zijn!
Op twitter ook veel tips voor gecodeerde berichtjes.
De kaas stinkt. (De fransen zijn wat van plan).
Hou Shrek in de peiling (hou Voeckler in de gaten)
"Flip, je friet is klaar" (Gilbert gaat zo aanvallen)
De haai gaat bijten (Nibali gaat demarreren)
De sigaar is opgerookt (Rodriquez zit stuk)
De koala heeft wat in de buidel (De Australiers hebben nog over)
Biefstuk is aangebrand (Contador zit kapot)
Patatje Oorlog (de belgen hebben mot onder elkaar)
Kent iemand nog een goede poolse bouwvakker" (vraag de Polen om het gat met de kopgroep dicht te rijden)
De kaas stinkt. (De fransen zijn wat van plan).
Hou Shrek in de peiling (hou Voeckler in de gaten)
"Flip, je friet is klaar" (Gilbert gaat zo aanvallen)
De haai gaat bijten (Nibali gaat demarreren)
De sigaar is opgerookt (Rodriquez zit stuk)
De koala heeft wat in de buidel (De Australiers hebben nog over)
Biefstuk is aangebrand (Contador zit kapot)
Patatje Oorlog (de belgen hebben mot onder elkaar)
Kent iemand nog een goede poolse bouwvakker" (vraag de Polen om het gat met de kopgroep dicht te rijden)
Laatst gewijzigd door nicom op 21 sep 2012 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Eensch... Relatief vroeg knallen, Boom eventueel bewaren. Als je ziet dat het op de OS ook goed ging (ja, op het laatst had Bom geen benen, maar dan houdt alles op), lijkt me dat een goed plan.bottecchia schreef:Ik zou gewoon lekker aanvallend gaan koersen en de kaart Terpstra spelen. Vroeg in de aanval en kijken of je vooruit kunt blijven. Wachten tot de laatste ronde heeft geen zin want we hebben niemand die de favorieten los gaat rijden op de laatste klim en we hebben ook niemand die de sprint gaat winnen.
Beetje jammer dat er geen algemene gehate vijand is Was wel leuk om te zien hoeveel minachting de Spanjaarden en Italianen t.o.v. de Britten ten toon spreidden. Zal nu wel iets berekender worden van die zijde.