Tour 2013
Op www.letour.fr kun je alle details van alle ritten vinden.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
- de zwarten
- Forum-lid HC
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid
Na de mislukte Giro komt er ongetwijfeld een stevig farmaceutisch offensief bij Sky, zodat Froome "topfit" aan de start van de Tour kan verschijnen.dinictus schreef:Ik geloof niet meer dat Contador Froome er in de bergen afrijdt. Ook in de tijdrit zie ik hem dat niet doen....
Wat mij betreft PAR.
-
- Forum-lid
Ik denk dat hij "gelijk" bedoelt:theov schreef:Oké, even voor de analfabeet; wat is PAR?dinictus schreef:Ik geloof niet meer dat Contador Froome er in de bergen afrijdt. Ook in de tijdrit zie ik hem dat niet doen....
Wat mij betreft PAR.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Par_%28golf%29
Hij zal wel golfen in z'n vrije tijd...
Misschien geen Tour voor Wiggins, schrijft NOS. Heeft knieproblemen.
Knieproblemen? Hij zal wel gevallen zijn bij een afdaling, of misschien zijn knie gestoten tegen zijn mintgroene nissan micra? Ik geloof er niet veel van, ik denk eerder dat dit een voorzorgsmaatregel is van Sky om tijdens de tour geen gedonder te krijgen
Tja, wat moet je doen om je gezicht te redden, als je eerst resoluut verklaart de roze trui te willen winnen, en na een pijnlijke afgang in Italië allicht ook niet het verhoopte Tour-kopmanschap krijgt van je ploeg...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
misschien heeft Wiggins wel knieproblemen?
Sporters die tijdens de winter niet trainen of zich verzorgen zoals het hoort proberen dikwijls zich nog snel snel klaar te stomen terwijl het lichaam er niet klaar voor is! gevolg: allerlei fysieke klachten.
Sporters die tijdens de winter niet trainen of zich verzorgen zoals het hoort proberen dikwijls zich nog snel snel klaar te stomen terwijl het lichaam er niet klaar voor is! gevolg: allerlei fysieke klachten.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Whaha ja man golf is veel gaver dan fietsen .elefantino schreef:Ik denk dat hij "gelijk" bedoelt:theov schreef:Oké, even voor de analfabeet; wat is PAR?dinictus schreef:Ik geloof niet meer dat Contador Froome er in de bergen afrijdt. Ook in de tijdrit zie ik hem dat niet doen....
Wat mij betreft PAR.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Par_%28golf%29
Hij zal wel golfen in z'n vrije tijd...
Wiggins is dus een uitgedroogde spons. Je gelooft toch niet hoe hij er nu ineens zo doorheen zit. Dat zie je niet vaak.
Wie wordt kopman van Astana in de tour? Brajkovic?
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.