Dat zou voor ons als liefhebbers en kijkers alleen maar mooi zijn. Ik zie ze graag knallen straks bij de de voorjaarsklassiekers en dan met Gesink een mooi klassement rijden in de Giro.ponsteen schreef:De Raborenners doen het al jaren heel goed in Australie. Vaak Laurens ten Dam die voor het klassement ging. Makkelijke punten, omdat er maar een paar beslissende momenten zijn waar de rekening mee moet houden.
Las dat de Blanco's inderdaad meteen helemaal voluit moeten gaan, tot in de Giro met hun beste renners, om maar sponsoren aan te trekken.
Raboploeg verder als Blanco Pro Cycling
Impressive!fredhhw schreef:Mooie finale!
Ja, laten we de lat meteen zo hoog leggen dan kunnen we Slagter over een jaar of twee bij het oud vuil gooien en de rest van de rabo's/blanco's weer als vanouds afzeiken.soffatti schreef:Nu nog minstens 1 overwinning in een Vlaamse klassieker dit voorjaar.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Bauke Mollema op de Mont Faron tijdens de Tour Méditerranéen, waar hij zesde is geworden in de einduitslag...
Zoals verwacht waren de klimmetjes te steil voor Lars Boom, die uiteindelijk 28e in het klassement is geworden op meer dan 5 min.
Zoals verwacht waren de klimmetjes te steil voor Lars Boom, die uiteindelijk 28e in het klassement is geworden op meer dan 5 min.
Blanco met Bell helms. Eindelijk af van die lelijke brol van Giro.
De lat te hoog leggen doe ik niet maar vorig jaar won bijvoorbeeld Terpstra ook een semi-Vlaamse klassieker. Waarom zou een Blanco renner het dan niet kunnen?timo2.0 schreef:Ja, laten we de lat meteen zo hoog leggen dan kunnen we Slagter over een jaar of twee bij het oud vuil gooien en de rest van de rabo's/blanco's weer als vanouds afzeiken.soffatti schreef:Nu nog minstens 1 overwinning in een Vlaamse klassieker dit voorjaar.
En semi-Vlaamse klassieker , Volgense mij komt alleen Parijs-Roubaix enigszins voor die titel in aanmerking.soffatti schreef:De lat te hoog leggen doe ik niet maar vorig jaar won bijvoorbeeld Terpstra ook een semi-Vlaamse klassieker. Waarom zou een Blanco renner het dan niet kunnen?timo2.0 schreef:Ja, laten we de lat meteen zo hoog leggen dan kunnen we Slagter over een jaar of twee bij het oud vuil gooien en de rest van de rabo's/blanco's weer als vanouds afzeiken.soffatti schreef:Nu nog minstens 1 overwinning in een Vlaamse klassieker dit voorjaar.
Campagnolo Ultra Dork
Omdat Terpstra begeleiding krijgt van Lefevre, Ibargueren en Van Mol terwijl de Blanco-renners (krampachtig) hun bruine boterhammen wegwerken?soffatti schreef:De lat te hoog leggen doe ik niet maar vorig jaar won bijvoorbeeld Terpstra ook een semi-Vlaamse klassieker. Waarom zou een Blanco renner het dan niet kunnen?
fietsen doe ik net als een prof,