H Plus Son SL42 velgen
kinlin xc 279riquest schreef:jeffreyfietsnl schreef:Riquest, mag ik vragen op welk merk/type buitenband dat was? Remco 1b heb je aanraders?
Dat mag en dat zijn de Continental GP4000sII 25mm
Ryde Pulse Comp
Architype
Velocity A23
Allemaal net even wat breder en prima velgen.
Spaken vraag bij sommige velgen wel wat meer aandacht / ervaring.
Betreft banden zou ik eerder voor vredestein fortezza 25mm gaan. Al is het maar omdat en een pak goedkoper zijn en zeker net zo goed.
Heten tegenwoordig Senso.
-
- Forum-lid
Bedankt allen voor de tips. Ik kan er vanuit gaan dat de SL42 prima samengaat met 25mm banden, maar er zijn dus een aantal mooie alternatieven. Ik ben de afgelopen dagen ook erg verliefd aan het raken op de Mavic Cosmic Elite's. Keuzes keuzes.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Riquest, kan je een foto plaatsen van je wielen nu? Ben benieuwd naar de looks nu je remrand (als het goed is) meer versleten is....
@ Supergrover: zie bijgaande poging.
Als aanvullende opmerking zijn de 25 mm banden gemonteerd alleen had ik niet opgelet en zijn dit de grijze varianten. Er zit dus een grijze band op de zijkant van de band. De eerste band is dus de band en de tweede grijze band is de velgrand die kaal is gesleten. Normaal gesproken kies ik altijd zwarte banden maar ja ik had niet veel tijd en keus meer voor dit ritje
https://plus.google.com/photos/11246554 ... 8690066292
ps: foto lukt niet direct maar wel een url naar Picassa. Als het goed is voor iedereen zichtbaar.
link werkt niet? dus dan maar foto
Als aanvullende opmerking zijn de 25 mm banden gemonteerd alleen had ik niet opgelet en zijn dit de grijze varianten. Er zit dus een grijze band op de zijkant van de band. De eerste band is dus de band en de tweede grijze band is de velgrand die kaal is gesleten. Normaal gesproken kies ik altijd zwarte banden maar ja ik had niet veel tijd en keus meer voor dit ritje
https://plus.google.com/photos/11246554 ... 8690066292
ps: foto lukt niet direct maar wel een url naar Picassa. Als het goed is voor iedereen zichtbaar.
link werkt niet? dus dan maar foto
- Supergrover
- Forum-lid HC
thnx Richard, ziet er prima uit...
het was wel dorstig weer zo te zien.
het was wel dorstig weer zo te zien.
viel wel mee maar ook die had ik net nieuw en wilde even testen of ze goed bleven zitten. Overigens probeer ik ook in niet dorstig weer veel te drinken. Ben in de warme periode al een paar keer door de drinkvoorraad heen gefietst vandaag dus de liter bidonnen (:-).
-
- Forum-lid
Mooie fiets met deze wielen het is alleen niet aan te raden om met 1 liter bidons op een carbon frame te rijden er komen dan enorme krachten op de schroefdraad in het composiet matreiaal
Er ijn fabrikante die adviseren niet zwaarder dan een halve liter te gaan
Er ijn fabrikante die adviseren niet zwaarder dan een halve liter te gaan
-
- Forum-lid
Nog een reden om niet voor een carbon frame te gaan.
En wat zijn jou andere redenen?jeffreyfietsnl schreef:Nog een reden om niet voor een carbon frame te gaan.
Of je nu met een 1 liter bidon op vlak wegdek rijdt of met 600 ml en je rijdt over slecht wegdek of je klapt een kuil of put in dan krijg je frame toch veel meer opdonders.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.