garmin houders
-
- Forum-lid
De Barfly Spoon van TateLab is super! Werkt perfect met de Garmin 1000 in combinatie met de Pro Stealth
Ik heb een Garmin Edge 1000 en ben op zoek naar een out front houder die ik kan gebruiken met mijn Specialized flybar Aero stuur. Houders zoals de K-Edge XL en de standaard Garmin Edge 1000 houder hebben een iets te brede klem wat niet past i.c.m. met mijn stuur.
Het mooiste is een houder, a la Tinquist, die compatible is met mijn s-works stem. Afstand tussen de boutjes is overigens 23.5 mm. Het mag ook een houder zoals de houder van SRAM zijn, ervaringen zijn welkom! in een dergelijk geval graag even de breedte van de klem vermelden.
Ik heb reeds bij www.rec-mounts.com gekeken maar vindt deze houders eigenlijk niks, dan liever op de stuurpen.
Graag jullie tips en adviezen.
Het mooiste is een houder, a la Tinquist, die compatible is met mijn s-works stem. Afstand tussen de boutjes is overigens 23.5 mm. Het mag ook een houder zoals de houder van SRAM zijn, ervaringen zijn welkom! in een dergelijk geval graag even de breedte van de klem vermelden.
Ik heb reeds bij www.rec-mounts.com gekeken maar vindt deze houders eigenlijk niks, dan liever op de stuurpen.
Heb je Tillquist zelf al benaderd?
Nee, eigenlijk niet. Ik ken zijn houders alleen van de plaatjes en van horen zeggen. Ik begrijp dat hij geen webshop meer heeft en hieruit concludeer ik eigenlijk dat hij er geen productie (meer) op nahoudt. Ik kan het natuurlijk proberen, heeft iemand zijn mailadres of forumnaam?havana schreef:Heb je Tillquist zelf al benaderd?
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Ik heb op mijn Venge ook de Aerofly handlebar zitten en daar heb ik gewoon de standaard Garmin out-front houder op zitten. Op het smalle deel waar de stuurpen klemt past de Garmin houder er precies naast:MaSa schreef:Ik heb een Garmin Edge 1000 en ben op zoek naar een out front houder die ik kan gebruiken met mijn Specialized flybar Aero stuur. Houders zoals de K-Edge XL en de standaard Garmin Edge 1000 houder hebben een iets te brede klem wat niet past i.c.m. met mijn stuur.
Ik heb reeds bij http://www.rec-mounts.com gekeken maar vindt deze houders eigenlijk niks, dan liever op de stuurpen.
Ok, bij mij lijkt het niet te passen en zit ik al snel te klemmen op het verbrede deel van het stuur. Wellicht is de stuurbreedte nog van invloed, jij lijkt zelfs een mm over te hebben naast de stuurpen?Ik heb op mijn Venge ook de Aerofly handlebar zitten en daar heb ik gewoon de standaard Garmin out-front houder op zitten. Op het smalle deel waar de stuurpen klemt past de Garmin houder er precies naast:
Mocht het wel passen dan is het nadeel dat de Garmin uit het midden zit.
Ik sta dus nog open voor alternatieve houders met een smallere klemband of rechtstreeks op
de stuurpen gemonteerd.
Ik heb een Bar Fly 2.0 aangeschaft en helaas heb ik een stuur wat een beetje afloopt naar een dunnere diameter (zie voorbeeldplaatje). Daardoor zit de houder niet goed vastgeklemt (zit net op de grens van normale diameter naar aflopend stuk) en schuift deze los naar het dunnere gedeelte van het stuur als ik over klinkers rijd. Iemand een suggestie hoe ik deze ruimte effectief op kan vullen zodat de houder niet meer losglijdt?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
stukje rubber (binnenband o.i.d.)?yoekel schreef:Ik heb een Bar Fly 2.0 aangeschaft en helaas heb ik een stuur wat een beetje afloopt naar een dunnere diameter (zie voorbeeldplaatje). Daardoor zit de houder niet goed vastgeklemt (zit net op de grens van normale diameter naar aflopend stuk) en schuift deze los naar het dunnere gedeelte van het stuur als ik over klinkers rijd. Iemand een suggestie hoe ik deze ruimte effectief op kan vullen zodat de houder niet meer losglijdt?
- opperhoofd
- Forum-lid
Laagjes ducttape. En evt nog carbonpasta.
Niemand meer suggesties? Heb inmiddels Tilquist benaderd maar krijg geen reactie.MaSa schreef:Ok, bij mij lijkt het niet te passen en zit ik al snel te klemmen op het verbrede deel van het stuur. Wellicht is de stuurbreedte nog van invloed, jij lijkt zelfs een mm over te hebben naast de stuurpen?Ik heb op mijn Venge ook de Aerofly handlebar zitten en daar heb ik gewoon de standaard Garmin out-front houder op zitten. Op het smalle deel waar de stuurpen klemt past de Garmin houder er precies naast:
Mocht het wel passen dan is het nadeel dat de Garmin uit het midden zit.
Ik sta dus nog open voor alternatieve houders met een smallere klemband of rechtstreeks op
de stuurpen gemonteerd.