Tour 2015
Leuk ook dat ‘eindelijk’ de Col du Chaussy in de Tour is opgenomen. De afdaling naar La Chambre schijnt 'n paar jaar geleden volledig geasfalteerd te zijn, dus dat zal ongetwijfeld de reden zijn geweest. Hoe dan ook, een spectaculaire klim!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zie inderdaad de heli-beelden ook al wel voor mij!!
Less is bore
Dan zouden ze eerder voor König lijkt mij, maar ze betalen Froome geen mooi salaris om in de (relatieve) anonimiteit de Giro te rijden.stakie75 schreef:Wie moet er dan voor Sky de tour rijden/winnen? Wiggens gaat weer naar de baan, Porte bewijst al 2 jaar er niet aan toe te zijn.
Alles op Poels?
No way, Froome gaat gewoon naar de tour. (maar dit is mijn gedachte, gebaseerd op......)
Deze tour is ook beter voor de Franse ronde talenten die niet zo zeer uitblinken in tijdrijden, denk dat Pinot, Bardet en Barguil ook best tevreden zijn met dit parcours. Dat komt de ASO ook niet slecht uit lijkt mij.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Prima, op eigen houtje. Dan is dus de interne controle niet op orde. 3 in 1 ploeg is gewoon exit. En als alles betrokkenen (ploegen, uci, media, etc) dit blijven accepteren is de sport nog rotter dan ik dacht en is het 'nieuwe wielrennen' maar een flinterdun laagje chroom over oud ijzer.mrcoffee schreef:Hoe durf je zoiets te insinueren! Nibali heeft nog nooit doping gebruikt en zijn prestaties zijn boven alle verdenking verheven!
En die doping gevallen bij Astana? Alles op eigen houtje. Lieuwe zegt het zelf!
Less is bore
Exact, dit is geen parcours tegen Froome maar voor de Fransen.sjoerdth schreef:Deze tour is ook beter voor de Franse ronde talenten die niet zo zeer uitblinken in tijdrijden, denk dat Pinot, Bardet en Barguil ook best tevreden zijn met dit parcours. Dat komt de ASO ook niet slecht uit lijkt mij.
Een grote ronde met 14km tijdrijden? Ik vind het op niks trekken. Er hoeft geen vlakke tijdrit te zijn van 60km zoals vroeger maar 2 tijdritten van een kilometer of 30 a 40 waarvan eentje over geaccidenteerd parcours gaat, dat lijkt me prima.
Positief is dat ze de boni's eindelijk terug invoeren. Vroeger had je altijd een leuke strijd tussen de sprinters om geel te pakken, heb nooit begrepen waarom ze dat er hebben uitgehaald.
Is er al een gedetailleerde route te vinden van de eerste paar ritten?
Veel aankomsten bovenop, bijna geen TT km's. Kan eigenlijk maar favoriet verzinnen: Quintana (mits hij op zijn fiets blijft zitten, maar dat geldt voor iedereen)
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
[/quote]
Dan zouden ze eerder voor König lijkt mij, maar ze betalen Froome geen mooi salaris om in de (relatieve) anonimiteit de Giro te rijden.[/quote]
Volgens mij heeft Brailsford al diverse malen gezegd, dat voor Sky de TDF de belangrijkste wedstrijd van het jaar is, dan kunnen ze toch niet anders.
Wel jammer van zo'n team & renner om al meteen met dit soort quotes te komen. Underdog my ass, ben een sportman en zeg gewoon dat je wil winnen.
Dan zouden ze eerder voor König lijkt mij, maar ze betalen Froome geen mooi salaris om in de (relatieve) anonimiteit de Giro te rijden.[/quote]
Volgens mij heeft Brailsford al diverse malen gezegd, dat voor Sky de TDF de belangrijkste wedstrijd van het jaar is, dan kunnen ze toch niet anders.
Wel jammer van zo'n team & renner om al meteen met dit soort quotes te komen. Underdog my ass, ben een sportman en zeg gewoon dat je wil winnen.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
In heel veel commentaren lees je dat Quintana de grote favoriet is voor deze TdF. Maar ik vraag me toch af hoe hij de kasseienrit verteert. Ik kan me voorstellen dat hij daar gelijk al op achterstand komt...stakie75 schreef:Veel aankomsten bovenop, bijna geen TT km's. Kan eigenlijk maar favoriet verzinnen: Quintana (mits hij op zijn fiets blijft zitten, maar dat geldt voor iedereen)
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
En Contador? Zie ik ook wel als een favoriet.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ook, want AC kan sowiso beter uit de voeten op die sprintklimmetjes en daar al boni's pakken.
Het kan een boeiende tour worden. Ook voor een fitte Kelderman en RG niet verkeerd dit voorin mee te kunnen doen. Alleen die TTT kan lastig zijn.
Het kan een boeiende tour worden. Ook voor een fitte Kelderman en RG niet verkeerd dit voorin mee te kunnen doen. Alleen die TTT kan lastig zijn.
Less is bore