Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Aldi en Lidl fiets accessoires en kleding

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 30 okt 2013 15:10

rikkert schreef:Potverdrie, is met het verdwijnen van GoldeRatio gelijk het nivo gehalveerd. :-)
En het was al zo laag :lol: :lol: :lol:
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

edwin01
Forum-lid

edwin01 30 okt 2013 15:14

MZZL!

ophetkantje
Forum-lid

Gebruikersavatar ophetkantje 30 okt 2013 15:15

GoldenRatio schreef:Het grossiert hier weer van de sneue opmerkingen.

Jullie hebben je eigen lage niveau en bijbehorende achterlijke manier van discussie als benchmark neergezet. Serieus, denk er eens over na hoe gek dat is.

Feitelijk is wel bewezen hier, en elders op het forum dat men geen normale discussies aan kan. Over niveau zou je niet mogen schrijven hier, maar jullie belachelijke lage niveau is nu juist net de issue. Jullie zijn zelf regelmatig degenen die wrijving veroorzaken maar te blind om dat in te zien.

Als ik jullie was dan zou ik maar een slachtoffergroep op richten, het schijnt hier nogal diep te zitten bij sommigen.

Wees niet bang ik ga geen energie meer leggen in pogingen mensen hier wat bij te brengen, jullie zijn er niet ontvankelijk voor. Wat dat betreft hebben jullie precies het forum wat jullie verdienen.
En dat voor iemand wiens eerste bijdrage in dit topic was:

Sorry, maar ik wil er nog niet dood in gevonden worden in die troep.
Ach, ik zeg ook maar wat

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 30 okt 2013 15:20

Jullie hebben je eigen lage niveau en bijbehorende achterlijke manier van discussie als benchmark neergezet. Serieus, denk er eens over na hoe gek dat is.

Feitelijk is wel bewezen hier, en elders op het forum dat men geen normale discussies aan kan. Over niveau zou je niet mogen schrijven hier, maar jullie belachelijke lage niveau is nu juist net de issue. Jullie zijn zelf regelmatig degenen die wrijving veroorzaken maar te blind om dat in te zien.

Als ik jullie was dan zou ik maar een slachtoffergroep op richten, het schijnt hier nogal diep te zitten bij sommigen.

Wees niet bang ik ga geen energie meer leggen in pogingen mensen hier wat bij te brengen, jullie zijn er niet ontvankelijk voor. Wat dat betreft hebben jullie precies het forum wat jullie verdienen.
Ik ben in ieder geval blij dat jouw manier van communiceren niet de benchmark is hier. Je hebt wekelijk altijd iets om over te zeiken Misschien kun je je naam beter veranderen in GoldenShower?
Campagnolo Ultra Dork

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 30 okt 2013 15:23

GoldenRatio schreef:...............

Wees niet bang ik ga geen energie meer leggen in pogingen mensen hier wat bij te brengen, .....................................................
Eindelijk, ik dacht dat je het nooit ging snappen.

Daaaaaaaaaaaag en tot nooit meer.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Paulus79
Forum-lid

Paulus79 30 okt 2013 15:26

ophetkantje schreef:

En dat voor iemand wiens eerste bijdrage in dit topic was:

Sorry, maar ik wil er nog niet dood in gevonden worden in die troep.
+ 1 :lol:
Insieme a te tutto diventa bellissimo

StefanJ
Forum-lid

StefanJ 30 okt 2013 15:29

GoldenRatio schreef: Wees niet bang ik ga geen energie meer leggen in pogingen mensen hier wat bij te brengen, jullie zijn er niet ontvankelijk voor. Wat dat betreft hebben jullie precies het forum wat jullie verdienen.
Als de wereld niet ontvankelijk is voor jou pogingen, ligt dat meestal niet aan de wereld. Waarschijnlijk probeer je het op een verkeerde wijze over te brengen of het snijd geen hout. (wat mij betreft is hier het laatste van toepassing).

Probeer bij een conflict alleen dat te veranderen waar je zelf invloed op kunt uitoefenen. Doorgaans is dat niet de rest van de wereld.

Ik ga nu even mijn fiets van mijn Lidl reparatiestandaard afhalen en een rondje fietsen met uiteraard mijn Lidl sokken. Het is mooi weer :)

flores
Forum-lid

Gebruikersavatar flores 30 okt 2013 15:34

Ik heb een tijd geleden van mijn schoonmoeder spontaan een zweetshirt van de Aldi gekregen. Sceptisch dat ik was toch maar een keer gebruikt. Een zweetshirt, dat was het zeker...
Over andere producten mag ik niet over oordelen want die heb ik niet.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

rikkert
Forum-lid

rikkert 30 okt 2013 15:46

Ernie C. schreef:

Ik ben in ieder geval blij dat jouw manier van communiceren niet de benchmark is hier. Je hebt wekelijk altijd iets om over te zeiken Misschien kun je je naam beter veranderen in GoldenShower?
Moet je eens op googlen ''golden shower''. Of beter misschien, moet je niet doen... :lol:
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

stakie75
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar stakie75 30 okt 2013 17:12

Wel "lekker" na een koude, winterse tocht ;)
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)

henpaden
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar henpaden 30 okt 2013 19:44

De brillen bij den Aldi of Lidl; voor je het weet rijd je ineens voor schut omdat de glazen er uit waaien zodat je alleen nog maar het montuur op je neus hebt staan gelijk een feestbril.
Of het montuur knakt. Nou ja, dit is mij beide overkomen.

Heb er ook eens twee paar sokken gekocht... Maar de kwaliteit daar van vind ik gewoon heel goed. Steeds kijk ik of deze weer een keertje in het schappen komen.
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 30 okt 2013 21:06

Ik heb er vorig jaar een paar handschoenen gekocht. Prima spul voor voor- en najaar. De andere spullen die er toen ook lagen heb ik even bekeken. Maar het leek me niks. Of niet mooi, of de stof voelde niet prettig of een zweetshirt waar veel katoen in zat. Gereedschap dat slap aanvoelde. Dat soort rommel.
Live fast; die young. mijn blog

Plaats reactie