En het was al zo laagrikkert schreef:Potverdrie, is met het verdwijnen van GoldeRatio gelijk het nivo gehalveerd.
Aldi en Lidl fiets accessoires en kleding
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- ophetkantje
- Forum-lid
En dat voor iemand wiens eerste bijdrage in dit topic was:GoldenRatio schreef:Het grossiert hier weer van de sneue opmerkingen.
Jullie hebben je eigen lage niveau en bijbehorende achterlijke manier van discussie als benchmark neergezet. Serieus, denk er eens over na hoe gek dat is.
Feitelijk is wel bewezen hier, en elders op het forum dat men geen normale discussies aan kan. Over niveau zou je niet mogen schrijven hier, maar jullie belachelijke lage niveau is nu juist net de issue. Jullie zijn zelf regelmatig degenen die wrijving veroorzaken maar te blind om dat in te zien.
Als ik jullie was dan zou ik maar een slachtoffergroep op richten, het schijnt hier nogal diep te zitten bij sommigen.
Wees niet bang ik ga geen energie meer leggen in pogingen mensen hier wat bij te brengen, jullie zijn er niet ontvankelijk voor. Wat dat betreft hebben jullie precies het forum wat jullie verdienen.
Sorry, maar ik wil er nog niet dood in gevonden worden in die troep.
Ach, ik zeg ook maar wat
Ik ben in ieder geval blij dat jouw manier van communiceren niet de benchmark is hier. Je hebt wekelijk altijd iets om over te zeiken Misschien kun je je naam beter veranderen in GoldenShower?GoldenRatio schreef:Het grossiert hier weer van de sneue opmerkingen.
Jullie hebben je eigen lage niveau en bijbehorende achterlijke manier van discussie als benchmark neergezet. Serieus, denk er eens over na hoe gek dat is.
Feitelijk is wel bewezen hier, en elders op het forum dat men geen normale discussies aan kan. Over niveau zou je niet mogen schrijven hier, maar jullie belachelijke lage niveau is nu juist net de issue. Jullie zijn zelf regelmatig degenen die wrijving veroorzaken maar te blind om dat in te zien.
Als ik jullie was dan zou ik maar een slachtoffergroep op richten, het schijnt hier nogal diep te zitten bij sommigen.
Wees niet bang ik ga geen energie meer leggen in pogingen mensen hier wat bij te brengen, jullie zijn er niet ontvankelijk voor. Wat dat betreft hebben jullie precies het forum wat jullie verdienen.
Campagnolo Ultra Dork
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Eindelijk, ik dacht dat je het nooit ging snappen.GoldenRatio schreef:...............
Wees niet bang ik ga geen energie meer leggen in pogingen mensen hier wat bij te brengen, .....................................................
Daaaaaaaaaaaag en tot nooit meer.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
+ 1ophetkantje schreef:En dat voor iemand wiens eerste bijdrage in dit topic was:GoldenRatio schreef:Het grossiert hier weer van de sneue opmerkingen.
Sorry, maar ik wil er nog niet dood in gevonden worden in die troep.
Insieme a te tutto diventa bellissimo
Als de wereld niet ontvankelijk is voor jou pogingen, ligt dat meestal niet aan de wereld. Waarschijnlijk probeer je het op een verkeerde wijze over te brengen of het snijd geen hout. (wat mij betreft is hier het laatste van toepassing).GoldenRatio schreef: Wees niet bang ik ga geen energie meer leggen in pogingen mensen hier wat bij te brengen, jullie zijn er niet ontvankelijk voor. Wat dat betreft hebben jullie precies het forum wat jullie verdienen.
Probeer bij een conflict alleen dat te veranderen waar je zelf invloed op kunt uitoefenen. Doorgaans is dat niet de rest van de wereld.
Ik ga nu even mijn fiets van mijn Lidl reparatiestandaard afhalen en een rondje fietsen met uiteraard mijn Lidl sokken. Het is mooi weer
Ik heb een tijd geleden van mijn schoonmoeder spontaan een zweetshirt van de Aldi gekregen. Sceptisch dat ik was toch maar een keer gebruikt. Een zweetshirt, dat was het zeker...
Over andere producten mag ik niet over oordelen want die heb ik niet.
Over andere producten mag ik niet over oordelen want die heb ik niet.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Moet je eens op googlen ''golden shower''. Of beter misschien, moet je niet doen...Ernie C. schreef:Ik ben in ieder geval blij dat jouw manier van communiceren niet de benchmark is hier. Je hebt wekelijk altijd iets om over te zeiken Misschien kun je je naam beter veranderen in GoldenShower?GoldenRatio schreef:Het grossiert hier weer van de sneue opmerkingen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
De brillen bij den Aldi of Lidl; voor je het weet rijd je ineens voor schut omdat de glazen er uit waaien zodat je alleen nog maar het montuur op je neus hebt staan gelijk een feestbril.
Of het montuur knakt. Nou ja, dit is mij beide overkomen.
Heb er ook eens twee paar sokken gekocht... Maar de kwaliteit daar van vind ik gewoon heel goed. Steeds kijk ik of deze weer een keertje in het schappen komen.
Of het montuur knakt. Nou ja, dit is mij beide overkomen.
Heb er ook eens twee paar sokken gekocht... Maar de kwaliteit daar van vind ik gewoon heel goed. Steeds kijk ik of deze weer een keertje in het schappen komen.
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb er vorig jaar een paar handschoenen gekocht. Prima spul voor voor- en najaar. De andere spullen die er toen ook lagen heb ik even bekeken. Maar het leek me niks. Of niet mooi, of de stof voelde niet prettig of een zweetshirt waar veel katoen in zat. Gereedschap dat slap aanvoelde. Dat soort rommel.
Live fast; die young. mijn blog