Alles over vakanties op én met de fiets

Sportful Dolomiti Race

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 06 sep 2015 23:08

De pijn van het AlpenBrevet is weer uit de benen.
Nu al weer zin in dit mooie ritje :-)
Eerst weer flink kilometers maken deze winter...
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
GJEvK
Forum-lid
Berichten: 489
Lid geworden op: 10 aug 2013 22:04
Locatie: Duiven

Gebruikersavatar GJEvK 07 sep 2015 09:55

Ik denk dat ik komend jaar ook weer mee wil doen. Even in de gaten houden wanneer de inschrijving is :)

Gebruikersavatar
bianco
Forum-lid
Berichten: 586
Lid geworden op: 14 jun 2006 11:29
Contact

Gebruikersavatar bianco 08 sep 2015 23:24

Volgens mij kun je je vanaf 1 oktober inschrijven. Maar je hoeft er niet als de kippen bij te zijn, deze tocht is niet snel 'vol'. Het is wel zo dat het inschrijfgeld later wat verhoogd wordt.
Ik zou - als de mogelijkheid er is - niet alleen voor de cyclo gaan. De omgeving is te mooi om daar niet nog een aantal dagen wat rondjes te maken.

Gebruikersavatar
GJEvK
Forum-lid
Berichten: 489
Lid geworden op: 10 aug 2013 22:04
Locatie: Duiven

Gebruikersavatar GJEvK 09 sep 2015 11:22

bianco schreef:Volgens mij kun je je vanaf 1 oktober inschrijven. Maar je hoeft er niet als de kippen bij te zijn, deze tocht is niet snel 'vol'. Het is wel zo dat het inschrijfgeld later wat verhoogd wordt.
Ik zou - als de mogelijkheid er is - niet alleen voor de cyclo gaan. De omgeving is te mooi om daar niet nog een aantal dagen wat rondjes te maken.
Afgelopen jaar ook gedaan, al waren we er toen maar een paar daagjes... Idd nog een mooie tocht in het iets vlakkere deel (met mooie uitzichten naar de bergen toe :)) en de Manghem beklommen. Sella Rondo had ik ook wel willen rijden maar dat was nog iets meer dan 2 uur rijden vanaf waar we zaten dus dat was toch minder handig. Maar idd ook een prachtige omgeving, wil het komende jaar ook wel langer dan een halve week er zijn :)

Gebruikersavatar
bigfloor
Forum-lid
Berichten: 1139
Lid geworden op: 14 apr 2008 19:16
Locatie: Hengelo

Gebruikersavatar bigfloor 09 sep 2015 12:29

bianco schreef:Volgens mij kun je je vanaf 1 oktober inschrijven. Maar je hoeft er niet als de kippen bij te zijn, deze tocht is niet snel 'vol'. Het is wel zo dat het inschrijfgeld later wat verhoogd wordt.
Ik zou - als de mogelijkheid er is - niet alleen voor de cyclo gaan. De omgeving is te mooi om daar niet nog een aantal dagen wat rondjes te maken.
Klopt helemaal, ik deze gecombineerd met de GF Campionissimo vanuit Aprica (over de Gavia en Mortirolo). Zwaar weekje maar wel super gaaf !
Canyon Aeroad in 2XL: 2022 CF SLX, Ultimate in 3XL: CF SL 2018 EL & AL SLX (Tacx NEO)

Gebruikersavatar
Herman_N
Forum-lid
Berichten: 1701
Lid geworden op: 24 jun 2011 13:54
Locatie: Purmerend
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 09 sep 2015 12:52

bianco schreef:Volgens mij kun je je vanaf 1 oktober inschrijven. Maar je hoeft er niet als de kippen bij te zijn, deze tocht is niet snel 'vol'. Het is wel zo dat het inschrijfgeld later wat verhoogd wordt.
Ik zou - als de mogelijkheid er is - niet alleen voor de cyclo gaan. De omgeving is te mooi om daar niet nog een aantal dagen wat rondjes te maken.
Kleine nuance. De deelnemers worden ingedeeld in vakken. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dus de snelle inschrijvers staan ook meer vooraan. Niet onbelangrijk als je voor een snelle tijd wil gaan.
Verder is dit één van de weinige cyclo's die ook daadwerkelijk volgeboekt raakt. De laatste jaren was dat pas een paar weken van tevoren, maar dat is geen garantie voor het komende jaar.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27920
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 09 sep 2015 14:23

We zullen niet te lang wachten met inschrijven. Het hangt nog even van het werk af hoeveel dagen we die kant op kunnen. Momenteel gaan we uit van donderdag heen, maandag terug. Heel veel meer zal het niet worden daar we alle vier kinderen hebben en andere verplichtingen thuis. Daarnaast moet er ook nog gewerkt worden (en als docent heb ik heel veel vakantie, maar in die week toevallig niet :D ).

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27920
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 09 okt 2015 11:48

Ingeschreven! Zal de 200 km versie doen.
Laatst gewijzigd door havana op 10 okt 2015 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
GJEvK
Forum-lid
Berichten: 489
Lid geworden op: 10 aug 2013 22:04
Locatie: Duiven

Gebruikersavatar GJEvK 09 okt 2015 15:07

Ik heb me ook ingeschreven. Deze keer wel op tijd zijn voor de start :) Goede tijd ga ik me niet druk om maken, eerst maar eens zien de finish te halen :) Wil ook de 200km doen.

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3130
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 10 okt 2015 08:41

havana schreef:Inschreven! Zal de 200 km versie doen.
Voor de korting gegaan dus ook maar inGEschreven....
YFood !!!

AppieN
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 feb 2014 09:59
Locatie: Groningen

AppieN 10 okt 2015 11:53

Check: ingeschreven, verblijf geboekt..... nu nog voorbereiden en fietsen ;)

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27920
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 10 okt 2015 12:11

AppieN schreef:Check: ingeschreven, verblijf geboekt..... nu nog voorbereiden en fietsen ;)
Welk verblijf heb je geboekt? Wij zoeken nog iets. Hebben contact met een hotel in Feltre, maar die nemen pas reserveringen aan vanaf december :roll:

Plaats reactie