La Marmotte 2014
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Je weet dat de inschrijving op 4 november was en dus al weer dicht is?alpdhuez53:15 schreef:Ik twijfel nog over de inschrijving. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar revenge voor de mislukte Marmotte van dit jaar. Toen een klapband in de afdaling van de Glandon waardoor ik met 60 op mn plaat ging (einde koers). Wil hem toch nog een keer binnen 7 uur doen. Bij de Vaujany was ik geloof 55ste. Heb ik daarmee recht op een plek in het eerste vak?
- vrderuiter
- Forum-lid
Zijn er mensen die al bevestiging hebben van Enroute? Of ben ik te ongeduldig?
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
De Trophee L'Oisans heeft nog plek, dit jaar ook gereden. Mooie voorbereiding ook op de Marmottehpos schreef:Je weet dat de inschrijving op 4 november was en dus al weer dicht is?alpdhuez53:15 schreef:Ik twijfel nog over de inschrijving. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar revenge voor de mislukte Marmotte van dit jaar. Toen een klapband in de afdaling van de Glandon waardoor ik met 60 op mn plaat ging (einde koers). Wil hem toch nog een keer binnen 7 uur doen. Bij de Vaujany was ik geloof 55ste. Heb ik daarmee recht op een plek in het eerste vak?
- Forum-lid
- Contact
Dit jaar startte ik ook direct erachter, paar min verschil zorgde er wel voor dat ik aansluiting met kopgroep miste (ik zag ze vlak voor me rijden onder de top van de Glandon).amclassic-fan schreef:1e startvak als in de de 1e 400? Dat lijkt me niet, maar het maakt niets uit als je in het vak direct daar achter staat die op hetzelfde tijdstip starten.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Forum-lid
- Contact
Die illusie heb ik ook niet maar er zit wel een deel bij de eerste groep met wie ik prima mee kan komen (net als tijdens de Vaujany). Daarbij aanhaken zou lekker zijn, verspil nu vaak teveel energie op de aanloop naar de Telegraphe.amclassic-fan schreef:Als je 55e wordt in de Vaujany dan ga je de kopgroep in de Marmotte echt niet bijhouden.
Misschien een heel rare suggestie, maar misschien moet je eens contact opnemen met En Route.vrderuiter schreef:Zijn er mensen die al bevestiging hebben van Enroute? Of ben ik te ongeduldig?
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
- vrderuiter
- Forum-lid
Dank, natuurlijk allang gedaan, ongeduldig als ik ben...Herman_N schreef:Misschien een heel rare suggestie, maar misschien moet je eens contact opnemen met En Route.vrderuiter schreef:Zijn er mensen die al bevestiging hebben van Enroute? Of ben ik te ongeduldig?
Maar gisterenmiddag bevestiging ontvangen. Gelukkig!
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
Shit, even niet opgelet en gelijk de Sjaak. Wil volgend jaar ook voor de eerste keer de La Marmotte rijden en ging er vanuit dat de inschrijving begin december was, nu blijkt ik dus te laat te zijn.
Maar eens even kijken of ik een georganiseerde reis kan regelen.
Bij http://www.alpedhuezfietsreizen.nl/ kan je nog gewoon losse startkaarten kopen. Zijn blijkbaar niet zo populair als andere jaren...Macer77 schreef:Shit, even niet opgelet en gelijk de Sjaak. Wil volgend jaar ook voor de eerste keer de La Marmotte rijden en ging er vanuit dat de inschrijving begin december was, nu blijkt ik dus te laat te zijn.
-
- Forum-lid
Bevestiging van En Route is binnen. Gaat er dan eindelijk van komen.