Doe ook zelf zeker al iets eraan, met input van wat forum vrienden al e.e.a. aangepast
(Zadelhoogte, spacers minnen en plussen, betere drop, etc.)
En het gaat al zeker de betere kant op, maar heb gewoon idee dat ik zelf niet dat maximale eruit kan halen alleen, dus wil ik even met een ervaringsdeskundige toch nog even kijken naar mijn houding.
Bijvoorbeeld heb nu zadelpen met setback, maar naar mijn gevoel kan ik mijn zadel nu niet vergenoeg naar voren halen om optimaal te zitten. Ook de plaatsing van mijn plaatjes is niet door de eerste FM gecheckt en gewoon gedaan, ook dat kan beter volgens mij. Bvb. toch wat last van mijn knien en veel speling op de pedalen. (Al wat aangedraaid, maar dat blijft voor mijn idee iets te.)
Weet nu ook al veel beter wat ik wel wil, lekker vind zitten en ook wat een beetje hoort.
Dus ja, 10 keer meten is ook 10 keer anders klopt, maar snap het nu zelf ook beter.
Hoe groot is de fout die ik gemaakt heb?
Ja helaas ook mijn ervaring ermee dus en nog steeds wat aan het stoeien met de juiste en optimale afstelling. Binnenkort bij http://www.rcsb.nl/ nog eens opnieuw laten afstellen met het oog en gevoel i.p.v. die meting. (Helaas heeft Remco brandschade en pas eind feb weer open)[/quote]
Volgens mij is Remco al weer open? Het staat op zijn facebook dacht ik, of bel anders even.
Misschien kun je al eerder terecht!
Volgens mij is Remco al weer open? Het staat op zijn facebook dacht ik, of bel anders even.
Misschien kun je al eerder terecht!