Stomme vraag over schoonmaken ?
-
- Forum-lid
Niet bepaald, maar mensen verzoeken om hun mond te houden omdat ze het niet met je eens zijn, vind ik droevig en een zwaktebod.Schum schreef:elefantino = vriendje van den Kees zeker?
Hebben we hier weer een GoldenRatio in de dop? Wat ben jij ontzettend aan het zeuren om je gelijk te behalen. Zwaar irritant.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Eerst een caad 10, toen alu carbon discussie en nu WD40... Drie verschillende onderwerpen met als middelpunt Schum... Ga zo door!
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Gelukkig heb jij het goed met jezelf getroffen. Jij hebt altijd gelijk en er niemand meer technisch onderlegt dan de grote schum. Alleen jij weet wat de beste artikelen & producten zijn maar dat komt natuurlijk ook omdat jij die zelf gebruikt. Wij ondergeschikte mede forum gebruikers hebben nergens verstand van zijn zeker niet technisch, wij moeten vooral jou goede advies opvolgen want jij hebt altijd gelijk.Schum schreef:ik hoef géén gelijk te krijgen want ik heb gelijk.
Zo eenvoudig kan het zijn!
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
Ik refereer niet voor niks aan GoldenRatioJasperGR schreef:Eerst een caad 10, toen alu carbon discussie en nu WD40... Drie verschillende onderwerpen met als middelpunt Schum... Ga zo door!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
+1 Niets meer aan toe te voegendeijn schreef:Gelukkig heb jij het goed met jezelf getroffen. Jij hebt altijd gelijk en er niemand meer technisch onderlegt dan de grote schum. Alleen jij weet wat de beste artikelen & producten zijn maar dat komt natuurlijk ook omdat jij die zelf gebruikt. Wij ondergeschikte mede forum gebruikers hebben nergens verstand van zijn zeker niet technisch, wij moeten vooral jou goede advies opvolgen want jij hebt altijd gelijk.Schum schreef:ik hoef géén gelijk te krijgen want ik heb gelijk.
Zo eenvoudig kan het zijn!
Wd40 is gewoon geen goed smeermiddel voor de ketting.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- de zwarten
- Forum-lid HC
Even een update van de flowchart n.a.v. deze discussie:
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®