Meer van Annecy
Prachtige foto's Raf - ( foto Arpettaz richting Mont Blanc erg fraai ). Ik ben er 2 weken geleden geweest. Voor mij slechts wat korte ritten die me slecht zijn bevallen. Er was 4 dagen regen die week, en Ik was 2 weken ervoor geopereerd onder volledige narcose. En had er best last van bij inspanning. Hoge hartslag ( +15 HS tov normaal ) bij zelfde vermogen, en misselijk op hoge hartslag. Volgend jaar maar weer een weekje terug met mijn zoon die dit jaar niet meekon ivm werk verplichtingen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Dat is wel jammer.
Wij hadden heel mooi weer... Eigenlijk zelfs wat warm om zo in de namiddag te fietsen. Zeker voor de madame, die toch iets dichter tegen haar limiet fietst wanneer we samen rijden. Maar kom, beter zo dan regen...
Wij hadden heel mooi weer... Eigenlijk zelfs wat warm om zo in de namiddag te fietsen. Zeker voor de madame, die toch iets dichter tegen haar limiet fietst wanneer we samen rijden. Maar kom, beter zo dan regen...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Prachtige fotos en mooie ritten gereden.
Regio stijgt toch weer op de shortlist.
Regio stijgt toch weer op de shortlist.
Less is bore
Die Arpettaz is zeker een plaatje, zeker aan de achterkant met dat uitzicht op het Montblanc massief. Ik vond hem overigens nog best pittig.
De semnoz vond ik helemaal niks, maar dat was waarschijnlijk omdat het te warm was en het die dag helemaal niet liep .
De semnoz vond ik helemaal niks, maar dat was waarschijnlijk omdat het te warm was en het die dag helemaal niet liep .
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0