Veldrijden 2014/2015
-
- Forum-lid
Wat was er met Nijs aan de hand? Hij liet zelfs op de streep nog twee renners voor gaan.
- StevieSeagal
- Forum-lid
nog meer mensen waarbij de livestream op vier niet werkt?
http://www.vier.be/streaming/veldrijden.htmlStevieSeagal schreef:nog meer mensen waarbij de livestream op vier niet werkt?
Deze werkt wel.
- StevieSeagal
- Forum-lid
Dat is volgens mij de livestream waar ik het over had. Maar ondertussen heb ik via een andere weg nu wel de livestream
-
- Forum-lid
Goed weekend voor Kevin Pauwels en niet voor Sven Nijs.
- oldandslow
- Forum-lid
Knap van Lars en Mathieu in Francorchamps. Ze kunnen echt diep gaan die mannen, zoals van de Poel totaal versleten tegen de dranghekken hing na de finish!! En dan zo'n verslaggever die hem een microfoon onder zijn neus duwt, er zijn legio profs die op zo'n moment een dreun uitdelen. Maar vd Poel beantwoordde zijn vragen ook nog netjes, respect.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
Wat een schitterend parcours ook op Spa. Alles zat er in. Mooi camera werk ook. Ik heb genoten!
-
- Forum-lid
Geweldig mooi parcours, de term 'de Muur van Vervecken" is de spreuk van het weekend!
Nijs was ook al niet fit afgelopen week, net als Mathieu van der Poel.
Bewijs hierbij wederom geleverd dat herstel langer duurt als je ouder wordt.
Nijs was ook al niet fit afgelopen week, net als Mathieu van der Poel.
Bewijs hierbij wederom geleverd dat herstel langer duurt als je ouder wordt.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/v ... ce=dlvr.it
Interessant stukje. Zijn ze Nys moe? Als ik de commentators mag geloven komt 80% van het publiek voor Sven Nys.
Interessant stukje. Zijn ze Nys moe? Als ik de commentators mag geloven komt 80% van het publiek voor Sven Nys.
-
- Forum-lid HC
Zoals ik het niet lees zijn ze Nys moe, maar vinden ze dat winnaars de aandacht moeten krijgen. En zo is het natuurlijk wel.