Het werelduurrecord
Had het Jensie wel gegund om het record langer vast te houden. Maar respect voor Brändle. Ook leuk dat het werelduurrecord nu opgewaardeerd wordt, zeker ook omdat Wiggins het ook al gaat proberen in 2015. Als zo'n mannen het gaan proberen zullen de uitdagers toch heel specifiek moeten gaan trainen. Ik geloof namelijk niet dat Voigt en Brändle nu echt lang ervoor getraind hebben, maar ik kan het mis hebben..
-
- Forum-lid
Dat vind ik nou net niet verrassend. Die Brandle is nou ook weer niet de eerste de beste randdebiel op een fiets. Zijn tijdritresultaten zijn van recentere datum als die van Bobridge. Verder is het voor mij de vraag in hoeverre de voorbereiding van Bobridge gericht is afgestemd op dit record. Een week geleden reed hij nog in Australië. Er zullen er vast zijn die dat de beste voorbereiding vinden, maar dat gaat er bij mij niet zo in.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Dekker plant alvast 2u in voor zijn uurrecord poging.., dat moet voldoende zijn voor de kleine 52km:
" De dertigjarige Nederlander doet dat in het Mexicaanse Aguascalientes tussen 17.00 en 19.00 uur Nederlandse tijd."
http://nos.nl/artikel/2017650-uci-beves ... ekker.html
" De dertigjarige Nederlander doet dat in het Mexicaanse Aguascalientes tussen 17.00 en 19.00 uur Nederlandse tijd."
http://nos.nl/artikel/2017650-uci-beves ... ekker.html
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Het zal mij benieuwen wat die Dekker er van bakt
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
Thanks. Zit te kijken en hij rijdt erg stabiel. Maar goed we zitten pas op 30 minuten. Hij rijdt vaak erg strak over de zwarte lijn (beter iets er boven dan op die blokken knallen), zit als een blok beton op zijn fiets en de benen draaien.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
52491 meter. Zo ongeveer 1 pedaalslag te kort om de 52500 meters te halen.
Op 50 minuten zag je verval komen. Hij stiuurde ook iets minder scherp door de bochten. De laatste 5 minuten kantelde het koppie steeds vaker. Die laatste 5 minuten hebben echt pijn gedaan maar wat een geweldige prestatie zeg.
Hij zit er nog redelijk fris en relaxed bij. Dju, komt het interview en gaat de stream haperen.
Nou Dekker, EAT YOUR HEART OUT. Zelfs op Mexico hoogte ga je hier een kluif aan hebben. Beetje flauw trouwens om op 1900 meter een aanval te doen. Het mag natuurlijk maar getuigd niet echt van moed.
Op 50 minuten zag je verval komen. Hij stiuurde ook iets minder scherp door de bochten. De laatste 5 minuten kantelde het koppie steeds vaker. Die laatste 5 minuten hebben echt pijn gedaan maar wat een geweldige prestatie zeg.
Hij zit er nog redelijk fris en relaxed bij. Dju, komt het interview en gaat de stream haperen.
Nou Dekker, EAT YOUR HEART OUT. Zelfs op Mexico hoogte ga je hier een kluif aan hebben. Beetje flauw trouwens om op 1900 meter een aanval te doen. Het mag natuurlijk maar getuigd niet echt van moed.
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
52,491 km, ben benieuwd of Dekker dit gaat halen
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
denk dat als het uurrecord rijden een beetje doorbreekt op termijn iedereen (net zoals bij schaatsen) op hooglandbanen zal gaan rijdenZorro schreef:52491 meter. Zo ongeveer 1 pedaalslag te kort om de 52500 meters te halen.
Nah, het is eigenlijk een vals voordeel om op grote hoogte te rijden. Ik moest het even nakijken en per saldo ben je niet beter uit als je niet geacclimatiseerd bent. Maar ook geacclimatiseerde renners boeten per saldo vermogen in.
Welliswaar minder luchtweerstand maar tevens een lagere zuurstofdruk.
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ah, zo beta-wetenschappelijk onderbouwd ben ik nu ook weer nietZorro schreef:Nah, het is eigenlijk een vals voordeel om op grote hoogte te rijden. Ik moest het even nakijken en per saldo ben je niet beter uit als je niet geacclimatiseerd bent. Maar ook geacclimatiseerde renners boeten per saldo vermogen in.
maar schaatsers rijden wel echt sneller op hooglandbanen, hoe komt dat dan?