sprint100 schreef:ProTon schreef:Met Laurens erbij gaat het wel......
Inderdaad, Lau is echt een toffe peer, zoals we inmiddels weten. Echter is die Jose Been wederom zwaar irritant. Ik moest erg lachen dat ze Maarten Tjallingii belachelijk zat te maken om het feit dat hij vegetariër en dat ie alleen maar papjes zou eten. Dikke zeug Jose zou zelf eens wat gezonder mogen gaan eten/leven ipv Maarten een beetje voor schut te zetten in live uitzending.
Ik vind José Been erg kundig.
De enige reden waarom ik Eurosport vaak links laat liggen zijn de irritante reclameblokken.
Bij kleinere rittenkoersen, die alleen door Eurosport worden uitgezonden, kijk ik regelmatig naar Eurosport. José Been is over het algemeen erg goed geïnformeerd, herkent renners vaak erg snel, en weet veel over renners van de jongere generatie.
Wat betreft het al eerder besproken feit dat ze weinig weet over de historie van het fietsen zou ik willen zeggen: Kom op José, goed inlezen, want dat kan soms je verslag echt beter maken.
Haar gewicht heeft echt héééélemaal niets met haar werk te maken.
Het is typisch een geval van machogedrag om daar mee aan te komen kakken.
Over Mart Smeets hoor ik nooit iemand over zijn lichaamsomvang zeuren, terwijl die toch aanmerkelijk verder is uitgedijd. Bovendien weet laatstgenoemde weliswaar veel van de historie van de wielersport, maar sloeg hij vaak de plank mis als het ging om renners die tegenwoordig op de fiets zitten.