Mathieu van der Poel
- daniel1975
- Forum-lid HC
@rondje en @tommeke: allebei natuurlijk helemaal gelijk. Ik doe alleen maar klein beetje reeel verwachtingsmanagement
Less is bore
Soms is de scheidslijn tussen reeel verwachtingenmanagement en het oudhollandse zwartkijken wel erg dun. We mogen best meer vertrouwen hebben in de kwailteiten van Mathieu. Iets meer positivisme mag best. Je kunt pas winnen als je er zelf in gelooft. Vandaag was toch best wel een uitzonderlijke prestatie. Als hij deze progressie doorzet komt hij een heel eind.
o'7o
Ach, gewoon positief zijn! Ik ben benieuwd wat ie er van maakt. En wat betreft die vormpieken: Marianne Vos domineerde ook het hele jaar door, Valverde heeft z`n eerste rittenkoers al weer binnen en gaat echt nog wel een paar keer op het hoogste podium staan. Als je de beste bent kom je vanzelf bovendrijven, dus laat het maar zien Mathieu!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Met zijn eigen commentaar: "De mooiste twee uur die ik ooit op een fiets heb doorgebracht."
Deze mevrouw leek ook al niet onder de indruk.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat zet een wereldtitel CX toch in een ander daglichtrobbebopper schreef:Met zijn eigen commentaar: "De mooiste twee uur die ik ooit op een fiets heb doorgebracht."
]
Less is bore
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik vermoed dat hij het parcours ook bedoeld. Op de site van de Sunshine cup staat een mooi filmpje van de etappe van gisteren. Schitterende omgeving!