Alles over vakanties op én met de fiets

bikemotion 2015

Italia_david
Forum-lid

Gebruikersavatar Italia_david 21 okt 2015 08:27

Supergrover schreef:Leuk ItaliaDavid, nog foto's kunnen (laten) maken??
Nee ben niet echt van "op de foto gaan met" ;)
Heb meer foto's gemaakt op de beurs en kwam mezelf nog tegen op wat filmpjes
#passioneceleste #ridebianchi

Fietsen?altijd
Forum-lid

Fietsen?altijd 21 okt 2015 20:36

Ik ben er zaterdag geweest en vond het wel erg leuk. De campagnolo stand vond ik leuk mooi eps superrecord kunnen testen (waar ik toch het geld niet voor heb). En ook nog een quiz gewonnen bij giant!
Maak joe woar

borrelli
Forum-lid

borrelli 22 okt 2015 10:59

Dankzij een vriend die met Bollé op de beurs stond een kaartje gekregen en daarom in de herfstvakantie afgelopen maandag lekker met mijn oudste naar de beurs geweest. Er was een hoop te zien, maar het was wel te merken dat vrij veel importeurs op de laatste dag zaten, een beetje beursmoe waren en/of alleen nog maar aandacht hadden voor de dealers die er rondliepen. Als consument kreeg je daarom niet altijd respons als je behoefte had aan wat uitleg of een vraag had over een bepaald product. Verder genoeg mooie dingen gezien (fietsen, componenten) en ook voor kinderen was het leuk (stuntshow, pumptrack, goodies). De importeur van Frogbikes, waar mijn oudste een fiets van heeft, had wel tijd voor een praatje, leuk dat die er stonden.

Al met al een leuke dag, maar voor mij persoonlijk zat er een flinke domper op de feestvreugde door mijn ervaring op de Cube testtrack. Ik kreeg een fiets mee waar ik al bij de eerste bultjes van merkte dat het stuur niet goed vast zat.Toen ik voorzichtig probeerde terug te komen bij de pitsstraat om dit vast te laten zetten, ben ik in het laatste eenvoudige bochtje alsnog lelijk ten val gekomen. Naast diverse schaafwonden heb ik een rib gekneusd en een blauwe ruggewervel. Ik begrijp best dat je daar kunt vallen en dat het rijden daar voor eigen risico is, maar ik heb best wat fietservaring en zou normaalgesproken nooit op dat punt gevallen zijn. Ik kon als ik een beetje kracht zette het hele stuur naar boven en beneden bewegen, dat zat behoorlijk los en was dus niet in orde. Ik ben niet kleinzierig, maar dit is wel gewoon erg vervelend in zowel mijn dagelijkse bewegingen als het sporten, vooral die rib duurt gewoon weer zes weken voor dat over is. Ik baal er dus behoorlijk van en dit neem ik Cube ook wel kwalijk. Als je mensen je fietsen wilt laten testen, moet je natuurlijk wel zorgen dat dit materiaal in orde is.

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 22 okt 2015 19:01

Ik geef je gelijk dat je Cube nalatigheid verwijt maar ben je zelf niet een beetje stom geweest om door te fietsen? :mrgreen:

borrelli
Forum-lid

borrelli 22 okt 2015 20:41

Ja, achteraf gezien was het misschien verstandiger geweest om af te stappen en terug te lopen. Maar het was druk, ik zat op een vreemde baan op een vreemde fiets, die snelle afweging makende leek voorzichtig/rustig het rondje afmaken op dat moment het beste..

Plaats reactie