Bij sportograf kan je ze voor 20e bestellen dan heb je er +-40 stuks.Jannijm schreef:Ook ik zie nog maar weinig foto's en wat me opvalt is dat de foto's die geplaatst zijn niet van alle deelnemers op het zelfde punt zijn genomen. Hopelijk komen er inderdaad nog meer bij.
AGR 2016
Specialized Diverge Axs
-
- Forum-lid
Ik ga om 7 uur starten omdat ik een uitvaart heb smiddags. Ben in mijn eentje aan het fietsen. Zou er dan een pelotonnetje zijn waarin ik kan aansluiten? Of is 7 uur starten dan te vroeg?
Ik rij de 125 en wil om 12 uur op de finish zijn
Ik rij de 125 en wil om 12 uur op de finish zijn
Ik start de 150 om 10.45 vanwege het weer,robbiey schreef:Vast wel!
Ik doe de 100 maar zijn er ivm weervoorspellingen nog niet over uit hoe laat we starten.
Er zal in de morgen veel regen vallen dus wellicht starten wij ivm korte afstand later in de morgen.
Specialized Diverge Axs
als ik de voorspellingen zo volg voor deze omgeving dan zal het met vlagen z`n beetje de hele dag regenen
Dus goede regenjas voor alle rijders is welkom
Andere kant van het verhaal is dat het voor de rest best rustig zal worden want de motorrijders, cabrio rijders , ebike-ers en al het andere volk gaat niet naar buiten
Dus goede regenjas voor alle rijders is welkom
Andere kant van het verhaal is dat het voor de rest best rustig zal worden want de motorrijders, cabrio rijders , ebike-ers en al het andere volk gaat niet naar buiten
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
1mm regen per uur zegt buienradar. Is dat lichte of zware regen?robbiey schreef:Vast wel!
Ik doe de 100 maar zijn er ivm weervoorspellingen nog niet over uit hoe laat we starten.
Er zal in de morgen veel regen vallen dus wellicht starten wij ivm korte afstand later in de morgen.
-
- Forum-lid
Welk weerbericht volgen jullie wel waar staat dat er de ganse morgen veel regen zal vallen? Elk bericht die ik zie van regio Maastricht spreekt van lichte regen, en vanaf 11u zelfs helemaal droog (en elke dag vervroegt dat tijdstip een beetje).
Ik volg L1 en buienrader
en die laatste geeft nu alleen nog maar voor in de ochtend heel even regen aan 74% 1.1mm
En tot 7uur in de ochtend maar daar zullen de meeste geen last van hebben
Najah ik heb sowieso een rustdag gepland aangezien het te druk is voor mij
en die laatste geeft nu alleen nog maar voor in de ochtend heel even regen aan 74% 1.1mm
En tot 7uur in de ochtend maar daar zullen de meeste geen last van hebben
Najah ik heb sowieso een rustdag gepland aangezien het te druk is voor mij
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
http://www.amstel.nl/amstelgoldrace/toe ... /agr-100km
Staan dikgedrukt in de pdf.. Gewoon op site agr, dus echt rot gezocht.. Niet heel erg goed gezocht!
Staan dikgedrukt in de pdf.. Gewoon op site agr, dus echt rot gezocht.. Niet heel erg goed gezocht!