Wat tijd verder en wat gedachtespinsels opgedaan.Soap schreef:Meer genieten, gezonder leven, meer km's maken buiten, eerste toertochten in Nederland/België gaan doen (Volta, LBL, RVV) en misschien wel de uitdaging om een van de grote Italiaanse/Franse cyclo's te gaan doen! En misschien wel een leuke (toer) club/groep op zoeken om wat meer ervaring op te doen en wat meer in "het wereld" te bivakkeren.
Hoop in maart/april nog weekje GC of TF te kunnen gaan alleen of met de misses om wat hm's te pakken voor de eventuele grote cyclo challenge.
Wat ik sowieso wil doen is Pijnacker - Hoogeveen en wat vaker richting de Nederlandse heuvels om meer inhoud en klim benen te kweken.
Ik heb nu in het hoofd om mijn eerste helft seizoen op te hangen aan een van deze cyclo's:
# Sportful Dolomiti Race
# Granfondo La Campionissimo
# Maratona dles Dolomites
(of bij andere tips, eventueel de Franse? Of andere opties?)
Doel >> Genieten, uit kunnen rijden en lekker af zien. Gaat mij niet zo zeer om "de beste tijd" per se. Eerst maar eens ervaren hoe het überhaupt is.
Nu de vraag, welke? Welke is het meest vriendelijke voor een cyclo groentje?
Ben verder alleen, dus misschien zijn er groepjes/mensen die hier ook naar toe gaan en waar ik eventueel bij aan kan haken?
Als voorbereiding heb ik wat verschillende toertochten in de kalender gezet.
Ook zal ik veel TrainerRoad sessies doen om specifiek te kunnen trainen en uiteraard veel lange tochten buiten.
(Aflopend in tijd, ongeveer 1/2 in de maand en optioneel als de thuis/werk planning het toe laat. Anders veel Tacx werk )
# La Chouffe Classic (mei)
# Limburgs Mooiste
# Klimclassic
# Eventueel als de misses nog weekje weg zou willen o.a. de Mallorca 167 granfondo
# De Alternatieve
# 100 mijl van Drenthe
# Volta Limburg Classic
# Ronde van Drenthe (maart)
Wat denken jullie?