La Marmotte 2016
@feddesman
Ik ben ook een paar jaar terug van 103kg naar 84kg gegaan.
Het verschil in gewicht scheelt enorm bij bergop rijden. Zeker bij klimmen met 1000hm of meer verschil
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik ben ook een paar jaar terug van 103kg naar 84kg gegaan.
Het verschil in gewicht scheelt enorm bij bergop rijden. Zeker bij klimmen met 1000hm of meer verschil
Sent from my iPhone using Tapatalk
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
- Forum-lid HC
@ Dennis, ben erg benieuwd naar je tijd. Ik heb een paar jaar geleden ook met startnummer 1430 la Marmotte gereden. Als jouw tijd nu sneller is dan die van mij destijds kan ik die theorie van mij laten varen en dan heeft het toch aan mijn conditie en gewicht gelegen.
Regards From EP
Regards From EP
-
- Forum-lid
Nog tien dagen tot de start. Vandaag zouden de inschrijfbewijzen gedownload kunnen worden. Echter is dit, bij mij althans, zonder tegenbericht veranderd naar 5 dagen voor de start. Iemand meer info hierover?
Had dat ook gezien.
En die inschrijving moet je toch uitgeprint meenemen?
In Frankrijk mijn chalet verhuurder maar even vragen om printjes te maken.
En die inschrijving moet je toch uitgeprint meenemen?
In Frankrijk mijn chalet verhuurder maar even vragen om printjes te maken.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Uitprinten inderdaad, samen met je medische verklaring laten zien. Zonder medische verklaring mag je ook meedoen, maar rijd je buiten mededinging mee. Je medische verklaring kun je ook vooral uploaden via de site van SC.
In de bergen is verder vooruit voorspellen dan 2-3 dagen onmogelijk, of het moet heel stabiel weer zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Berichten voor hele noordkam zijn zeer matig. Veel neerslag, afgewisselt met de meest fantastische dagen. Je zult een beetje geluk moeten hebben dus.
Less is bore
Zit nu aan voet Alpe in Bourg. Wat een lekker zonnetje Komende dagen uitstekend fietsweer. Voorspelling blijft redelijk tot dik in orde fiets- en borrelweer.....
Vergeleken met vorig jaar nog veel zichtbare sneeuw op de toppen.
Vergeleken met vorig jaar nog veel zichtbare sneeuw op de toppen.