Wielrenner ernstig gewond na val door betonblokken
Nee inderdaad, dat weet ik uiteraard niet zeker maar ik durf er best een wedje om te doen. Ik word boos als ik dat soort fietspad situaties zie en ik kan me niet voorstellen dat het door een fietser is ontworpen. Maar er gebeuren wel meer gekke dingen in de wereld en alles kan.afrit13 schreef: Allemaal speculatie: net zoals het speculatie (of generalisatie) dat dit soort oplossing altijd wordt aangelegd door "iemand die nog nooit op een fiets heeft gezeten en vooral met zijn reet in een auto".
Veni. Vidi. Fietsie.
Supergrover schreef:Mss uit angst voor represailles van de Stravabinieri?Fietsjongen schreef:Hetgeen wat ik niet snap is..
Waarom moet er op zulke plekken door fietsers kost wat kost het tempo hooggehouden worden?
Bij zo'n slingerbochtje met betonblokken aan de kant ga je toch niet met 40+ langs lijkt me?
Het is ook soms vooral een kwestie van opletten lijkt mij zo en gezond verstand gebruiken.
Zo'n constructie hebben ze bij ons als rijbaanscheiding bij een rotonde in de toegangsweg naar het TT Circuit. Gaf een hoop discussie over veiligheid, want het is voor alles op twee wielen levensgevaarlijk.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Pfff, da's niet best Daar schrik ik toch wel erg van zeg.tinn schreef:Hier word je toch wel even stil van. Sterkte voor de familie.
"De man (72) die zondag met zijn fiets viel over een betonrand in de Engewormer komt waarschijnlijk nooit meer bij bewustzijn."
Bron: NHD: LINK
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
- plantagenet
- Forum-lid
Heel slecht nieuws, zeker zo vlak voor de kerstdagen....
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- plantagenet
- Forum-lid
De ernst van het incident wordt er niet meer of minder van. Maar misschien had de familie met de kerstdagen het plan om gezellig bij elkaar te zijn....daar is nu ook een streep doorheen.amclassic-fan schreef:Wat boeit dat laatste nu? Als het in mei was gebeurd was het niet zo erg geweest?
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- Supergrover
- Forum-lid HC
Nog slechter nieuws....
WORMER De 72-jarige wielrenner die na een val over een betonnen wegmarkering in Engewormer in coma raakte, is overleden. Dat meldt het Noordhollands Dagblad
WORMER De 72-jarige wielrenner die na een val over een betonnen wegmarkering in Engewormer in coma raakte, is overleden. Dat meldt het Noordhollands Dagblad
Kort, maar zeer triest bericht: vandaag tijdens en fietstocht kwamen we iemand tegen die een kennis bleek te zijn van de gevallen fietser in Engewormer. Hij wist te melden dat het slachtoffer inmiddels is overleden
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP