Volgens mij is er geen rit waar zo;n diversiteit aan fietsen aan deelneemt
Racefietsen
MTB's
Crossfietsen
Hybride
en natuurlijk retrofietsen
Jelmer ging als een speer
Z'n maatje had meer oog voor de camera (of voor mijn vrouw
)
Zelf was ik vooral de stenen aan het tellen
Maar de laatste 5 sterren strook zat er ook op
Nog even bijtanken en op naar de wielerbaan (nog wel even Gruson over en dat kloterige HEM)
Erg druk was het nog niet op de wielerbaan. M'n vrouw was net te laat voor de ereronde op de wielerbaan. Kijk in de archieven. Er zijn al een paar foto's dat ik daar fiets
De een na snelste maar wel de editie waar ik mezelf vooral van km 100 naar km 150 heb moeten slepen. In 2012 kwam ik de wielerbaan op of ik 30 km Groene Hart had gedaan en ook nog een top tijd.
Nu zat de wind veel in een verkeerde hoek en dat gaat toch wegen. Aan de andere kant was ik bizar snel hersteld. Vandaag 10km gelopen (woon/werk) en nergens last van. Geen blaren, geen stijven spieren. Niks
Verder was het voor mij persoonlijk wel een dingetje. De VCR editie van Parijs-Roubaix wordt maar 1 keer in de 2 jaar gehouden. 2 jaar geleden was ik er niet bij omdat 2 weken voor de grote dag een puber mij van de weg reed.
Alles stuk en een klein jaar bij een neuroloog gelopen en fysio. Toen ik net gevallen was heb ik het ook mentaal zwaar gehad dat ik niet mee kon doen aan Parijs-Roubaix.
Gister op de streep even extra genoten (gewoon even natte ogen) dat ik weer en nog steeds alles kan doen.
Gewoon alles kunnen doen is een oergevoel wat wij luxe verwende mensen wel eens vergeten te waarderen. Dat oergevoel komt extra naar voren op zo'n duivels traject van het oerwielrennen.